Weer thuis

Door Dick&Mieke - 07-10-2012 11:36

Vanmorgen weer geland om kwart voor acht in ons koude kikkerlandje.

Even een update van de laatste dagen:

Vervolg van donderdag 4 okt.

Donderdagavond zijn we met de bus en de BART een soort metro maar dan gedeeltelijk bovengronds en ondergronds. Dat werkt goed als je weet hoe het systeem werkt, maar de heren hadden dat vrij snel in de gaten. Nog wat winkels gekeken in de stad en bij een Italiaan gegeten. Maar jongens wat zie je veel vreemde figuren lopen in de stad vooral veel zwervers. Later op de avond met de BART weer terug naar het eindstation en de rest met de taxi omdat de bussen niet meer reden terug naar de camping gegaan.

Vrijdag 5 okt.

Vrijdag morgen de camper schoongemaakt niet te veel werk eraan gedaan. Toen zijn we eerst naar het Marriot hotel gereden met de camper en daar de koffers alvast afgegeven daarna naar Moturis de camperverhuurder gereden was wel even lastig zoeken ondanks de TomTom. Daar verliep alles voorspoedig, beetje bij moeten betalen voor de gereden extra mijlen. In totaal hadden we een dikke 3000 mijl gereden ruim 4800 km in 17 dagen.Bij Moturis werden we met een shuttle naar het BART station gebracht en gingen we weer de stad in. 'S-middags hadden we om 14.20 kaartjes gereserveerd voor Alcatraz. Je moest er een uur van te voren zijn, we waren ruim op tijd. Met de boot naar het eiland gegaan ongeveer een kwartier varen. Daar aangekomen hadden we een rondleiding, je kreeg een koptelefoon op met nederlands ingesproken tekst, dat was best weer indrukwekkend. Die rondleiding duurde 45 minuten, al met al waren we twee uur op het eiland. De boot terug zat propvol. Nog wat rondgelopen in de stad niet lang want we waren alledrie nogal moe, wat gegeten en weer met de taxi naar het hotel.

Zaterdag 6 okt.

Om kwart voor zes opgestaan en om kwart voor zeven werden we opgehaald met de shuttle van het hotel die ons wegbracht naar de luchthaven. De eerste vlucht ging naar Houston, toen we daar aankwamen moesten we direct weer overstappen voor de vlucht naar Amsterdam er was geen tijd meer om tax free te kunnen shoppen.

We hebben een prachtige reis gemaakt met z'n drieen waar we met veel plezier aan terug zullen denken.