1e dag New York

Door Marja Geldof - 05-08-2012 23:24

Lieve lezers,

Eindelijk hebben we dan internet in ons hotel en kan ik ons reisverslag hier gaan bijwerken.

Jet heeft ons woensdagmorgen rond 6 uur 's morgens naar Schiphol gebracht. Toen we de vertrekhal binnenliepen stond René (Ab zijn broer ) ons op te wachten om ons uit te zwaaien. Een hele leuke verrassing voor ons,

Met een ruim een half uur vertraging naar New York gevlogen.Prima vlucht gehad en goed aangekomen. Op het vliegveld door de uitgebreide paspoortcontrole. Het kostte nogal wat moeite om Steven zijn vingerafdrukken goed te krijgen. Toen op weg naar de hotelshuttle bus. De rit naar het hotel duurde bijna anderhalfuur, het verkeer in Manhatten zal behoorlijk vast. Ons hotel ligt vlak bij Times Square, prachtige locatie op loopafstand van vele ättracties"die we willen bezoeken, wel al een beetje ouder, maar prima voor ons. We slapen er eigenlijk alleen maar.

Na onze kamer ingebruik genomen te hebben, zijn we de New York citypassen gaan ophalen, vlakbij het hotel. Eerst toen maar iets gaan eten en drinken. Het is hier dan 4 uur  's middags (bij jullie dan al 10 uur 's avonds) Toen naar Madam Tussauds en daarna nog naar Ripley’s Believe It or Not. Madam Tussauds was echt de moeite waard, vele bekende figuren gezien en hier en daar met ze op de foto gegaan. Ripley's Believe It or Not, was een soort rariteitenkabinet.

De tijd is voor ons een beetje van slag.

In een Irish Pub weer iets gegeten en toen naar het hotel om te slapen.