Dag 10 Fort Lauderdale

Door D. Rijk - 09-08-2012 00:46

Na een nacht amper te hebben geslapen werden we om half zeven wakker. Rebec wilde hier zo snel mogelijk weg. Dus de kids uit bed getrokken en half acht reden we weg. Onderweg naar de Mac voor een ontbijtje. Hier heb je geen gewoon ontbijt, want naast je egg macmuffin, krijg je ook een hamburger en gefrituurde aardappels. Naast ons zat een stel met kids al aan de patat en kipnuggets. Het was pas half tien. Sandy en Selina wilden dat ook wel, maar daar hebben wij mooi een stokje voor gestoken.

Op het parkeerterrein heb ik ff een kwartiertje mijn ogen dichtgedaan. Rebec had en dollar winkel gespot, dus die kwam met zonnebrand, haarlak en nog meer terug voor een prikkie. Dat is nog eens leuk shoppen!

Om 12uur aangekomen in het Hilton. Luxer de luxe. Er stond een portier voor de deur die je autodeur voor je opende, meteen kwamen de kofferdragers eraan en werd onze auto in de parkeergarage geparkeerd. Heerlijk hoezo verwend... Dat is toch even iets anders dan de dag ervoor.

Ingecheckt en naar onze kamer op de twintigste verdieping. Die zag er superschoon en netjes uit. Wat een uitzicht

Daarna hup naar het strand. Alles is hier groter dan groot en superschoon. Op de straat vind je helemaal niks.

Het zeewater was heerlijk warm. Dus gezellig met zijn viertjes de zee in.

Om 17uur toch terug naar het hotel want de dames wilde ook nog even zwemmen in het zwembad op de 6e verdieping met uitzicht op de zee. Naast het zwembad had je een jacuzzi staan en er stond ook nog eens een dj te draaien. Dat is pas vakantie vieren.

Rebec en ik zijn heerlijk de jacuzzi ingedoken.

Onderweg waren we een Macy's tegengekomen. 's Avonds naar de Macy's. Helaas was hij niet zo groot als in NY, maar dat mocht de pret niet drukken want er zat een heel groot winkelcentrum achter. Hele winkelcentrum doorgelopen, kwamen we bij de uitgang terecht met alleen maar dure restaurants. En als je geen chauffeur met Mercedes had, hoorde je er niet bij. Wij lekker een peukie gerookt, want binnen mag je nergens roken, en toch maar weer naar binnen voor een pizzaatje en een kippetje.

Inmiddels was het 22uur en zijn we weer teruggegaan naar het hotel. Op naar de volgende dag!