Cambria en Los Angeles

Door Marco van Beek - 16-08-2012 05:02 Vanuit SF zijn we naar Cambria gereden. Dit was nog best een lange rit. We zijn onderweg nog langs Pebble beach gereden over de 17 Miles drive. Een prachtige kustlijn is wat we daar aantroffen. We hadden voor de nacht een hotel in Cambria geboekt. Het was een sfeervol klein hotel aan de zee. Koud dat het daar was!! Dat was wel even wennen. 's Avonds heerlijk gegeten in een vis restaurant. De volgende ochtend zijn we op tijd vertrokken naar LA om daar de laatste dagen door te brengen. We zijn het reizen ondertussen wel zat. Ook dit was nog een rit van ongeveer 5 uur. Na wat zoeken hebben we een prachtig hotel gevonden aan Santa Monica beach. Hier houden we het de komende dagen wel uit!! Vandaag zijn we naar de Universal Studio's geweest en dat was ook geweldig. Groot en klein hebben hiervan genoten.. Morgen brengen we onze laatste dag heerlijk door at the beach en dan vrijdag weer naar Nederland.....

Jan en Nel 16-08-2012 08:53 {{button-9363}}

Heerlijk dat jullie weer naar huis komen. Wens jullie een heel goede reis,en tot zaterdag.Liefs xxx

Silvy en Fijko 16-08-2012 10:16 {{button-9370}}

Goh, en dan zit het er alweer op. Zo te lezen een reis om nooit te vergeten!! Een fijne terugreis toegewenst. Ik heb genoten van de reisverslagen! x

Dini Mulder 16-08-2012 12:24 {{button-9374}}

Bedankt voor jullie mooie verhalen. Ik hoop dat jullie een voorspoedig terugreis hebben. Lekker de ogen dicht in het vliegtuig. We zien Carien maandag wel weer fris en fruitig verschijnen. Carien ik zou maandag nog lekker vrij nemen, maar kan niet wachten om je verhalen te horen. Fijn je volgende week weer te zien. Groeten, Dini.

Jolanda van Essen 16-08-2012 21:45 {{button-9389}}

Hoi allemaal,
Volgens mij moeten jullie een geweldige reis gehad hebben. Laat je de foto's wel ff zien Carien, lijkt me fantastisch!
Voor jullie allemaal een goede reis terug! Carien als je maandagochtend toch denkt...had ik nog maar vrij....wat let je, gewoon doen dan hoor!
Tot snel, gezellig je weer gauw te zien.
lfs Jolanda

Jos en Corry 17-08-2012 20:19 {{button-9422}}

Wij hebben een paar verslagen niet kunnen beantwoorden door afwezigheid, maar is allemaal super om te lezen. Tot maandag!! Jos