De reis gaat beginnen

Door S. Sprakel - 26-09-2012 06:06

Hallo mensen.

Op zondag 23 sept. zijn we met de trein naar schiphol vertrokken om daar in de CitzenM te overnachten zodat we de volgende dag rustig aan kunnen doen. We hebben goed geslapen en gaan naar de incheck van United Airlines. Het gaat allemaal behoorlijk vlot en we zijn ook zo door de douane. Om 11.15 uur gaan we vliegen. Dus niet. We moeten 50 minuten langer wachten om te kunnen vertrekken. Het is zover. We rijden naar de startbaan en stoppen daar. Nu blijkt er een technischsad probleem te zijn. Na ongeveer 2 uur en 3 kwartier gaan we dan eindelijk de lucht in. Andere passagiers hadden hun overstap al gemist. De vlucht was verder goed. Om half 4(lokale tijd) komen we aan op de luchthaven van Chicago. Dit is de grootste luchthaven ter wereld. Wij kunnen onze vlucht nog halen, want die is pas om 18.00 uur. Het heeft in totaal 31/2 uur geduurd voordat we door de immigratie kwamen. Niet normaal dat ze zo weinig personeel hebben om zoveel mensen door de paspoortcontrole moeten. Een irisscan, vingerafdrukken en er werden allerlei vragen gesteld. Dus wij hadden ook onze vlucht door de vertraging gemist. Na de controle hebben we de koffers opgehaald en naar de balie gegaan of er nog een vlucht was waar wij mee konden naar Salt Lake City. Ze had nog 1 plek. Nou,daar sta je dan. Ze gaf aan dat we ook als Stand-by op de lijst konden worden gezet,maar dan moesten we nu snel naar de gate. Dus ging met een treintje naar terminal 1. Dat krijg je met zo'n groot vliegveld.