4 dagen New York

Door G. Pross - 17-10-2012 02:05 Na een lange dag met anderhalf uur vertraging waren we rond 2 uur 's nachts Nederlandse tijd in ons hotel in New York. De volgende dag begonnen we aan onze verkenningstocht door NY. Allereerst reden we een eind door de stad met de Hop on Hop off bus. Bij het Vrijheidsbeeld stapten we uit en gingen met de boot naar Stateneiland, waarvoor we eerst wel anderhalf uur in de rij moesten staan. Daarna nog even een kort bezoekje aan Ground Zero, waar we 2 dagen later nog eens uitgebreid het Memorialen bezochten. Heel indrukwekkend! Tot slot van deze dag slenterden we langs de kraampjes en winkeltjes in de wijk Soho. Dag twee stonden we bovenop het Empire State Building,van waar we een prachtig uitzicht hadden over NY. 's Middags legden we de rest van de route af met de Hop on Hop off en reserveerden we op Broadway kaarten voor De Phantom of the Opera. Op maandagmorgen gingen we terug naar Ground Zero om het Memorial te bezoeken. 's Middags maakten we een boottocht over de Hudson rivier en zagen we het Vrijheidsbeeld en de skyline van NY vanaf het water en ' s avonds bezochten we de Phantom. Op onze laatste dag in NY hadden we 's morgens een ontmoeting met een aantal beroemdheden bij Madame Tussaud en na de middag toerden we met een huurfiets door Central Park. En nu is het avond en zitten we in een piepklein restaurantje te werken aan deze berichtgeving. Morgen vliegen we verder naar San Francisco.

Jolein 17-10-2012 08:38 {{button-10960}}

Zo zo, dat klinkt als een druk maar indrukwekkend programma. Geniet ervan en leuk om zo jullie verhalen en belevenissen te volgen.

Groetjes Jolein en de rest vd familie (vandaag ook Willem)

Anneloes en Willem 17-10-2012 18:02 {{button-10963}}

Dat klinkt zeker indrukwekkend. Idd vol programma, wel genieten van als het moois om jullie heen!Er worden vast mooie plaatjes geschoten;-)

Groetjes Anneloes

Bas Pross 20-10-2012 10:33 {{button-11001}}

Ben wel een beetje jaloers. Veel plezier en geniet er nog van. Groetjes Bas, Daan, Boet en Lise