Reis

Door I. van Driel - 22-07-2013 14:15 Om zes uur vertrokken we uit Dordrecht met de auto naar Schiphol. Met een shuttlebus werden we van de parkeerplaats naar het vliegveld gebracht, keurig op tijd. In de vertrekhal zagen we dat ons vliegtuig twee uur vertraging had, goed begin maar ach we hebben tenslotte vakantie. Tenslotte vlogen we om twaalf uur en na een lange reis van tien uur kwamen we in Houston aan. Daar hadden we oorspronkelijk drie uur de tijd om op het volgende vliegtuig te stappen maar dat was nu nog maar een uur. En door het enorme gedoe bij de douane was het toch nog wel spannend of we het volgende vliegtuig zouden halen. Als laatste kwamen wij het vliegtuig ingerend en konden we na een hobbelige vlucht met heel veel turbulentie in Phoenix landen. Toen we daar het vliegveld uit liepen was het alsof er een hete föhn op je werd gezet, wat een hitte, dat was wel even wennen. We werden met een shuttlebus naar het hotel gebracht, daar even lekker gedoucht en toen zijn we nog even ergens een gigantische pizza wezen eten. 16 inch groot met enorme glazen drinken, WELCOME IN AMERICA! Moe ons bed ingerold, Lokale tijd 10 uur s'avonds maar voor ons 7 uur de volgende ochtend, we waren vierentwintig uur wakker.