Daar zijn we dan!

Door A. Bruins - 27-04-2013 18:31

Na een lange, lange reis zijn we gisteren veilig aangekomen in de USA! Met Jasper en Meike is het goed gegaan in het vliegtuig. Meike heeft wel wat boze/ huilbuien gehad en heeft in totaal maar een half uurtje geslapen! Jasper heeft af en toe gevraad of we er al waren en dat begon al op de weg naar Schiphol:) Verder hebben we ons wel vemaakt met spelletjes doen, filmpjes kijken met de lego wat bouwen etc.

We hadden een overstap in Minneapolis,  maar dat is maar net goed gegaan. Onze eerste vlucht was vertraagd en we kwamen daar om 16:30 uur aan. Onze volgende vlucht zou om 17:15 uur vertrekken. we hadden dus drie kwartier de tijd om over te stappen. Normaal geen probleem zou je denken, maar we moesten eerst 20 minuten wachten voor we bij de security aan beurt waren (formulieren inleveren, vingerafdrukken en foto's maken, vragen beantwoorden, wat kom je doen en waar ga je heen etc, paspoort controle) vervolgens als een dolle bagage ophalen. Opnieuw inchecken, bagage weer inleveren, weer door de security (schoenen uit, riemen af, zakken legen, laptop uit de koffer, alles door de scanner, zelf door de detectie heen, foulleren en alles weer aandoen.) Toen we daar door heen waren bleek dat we naar de meest ver verwijderde gate van het vliegveld moesten. Het was denk ik wel comisch om te zien, want Albert droeg 3 koffertjes en een laptop en had zijn veters niet gestrikt en ik eracheraan met de kinderen. Meike gelukkig in de buggy en Jasper ook met een koffertje. Rennen, rennen, rennen om het vliegtuig te halen!! Pfff net, net op tijd! We waren bekaf! Ik kon de kerel die ons daar stond op te wachten wel een kus geven!

Na nog een uur vliegen kwamen we aan op Denver Airport, waar Wilco en Kim ons met een mooi spandoekje stonden op te wachten. Welcome Family Bruins in Colorado! Erg leuk om elkaar weer te zien en de kids konden het gelijk goed met elkaar vinden. Wilco en Kim hebben ons nog even geholpen om onze bagage in te laden en de huurauto op te halen. Daarna zijn we richting het Hotel gereden. Ook daar hebben Wilco en Kim ons even geholpen met  uitladen en kregen we nog een mandje met lekker dingen en Heineken (voor Albert) van Kim. We voelen ons meer dan welkom hier!

Na 19 uur reizen en wakker zijn hebben we eerst Meike maar eens lekker in haar bedje gestopt en wij zijn er snel achtaan gegaan. Jasper, Meike en Albert hebben goed geslapen en ik heb ieder uur gezien.  Om half zes vanmorgen waren we allemaal wakker en hebben we lekker uitgebreid gedouched. En om zeven uur zaten we aan het ontbijt. Vandaag gaan we nog zwemmen en boodschapjes doen en verder zien we wel. Ik laat het hier nu even bij. Groeten van ons allen!

Ps: we hebben een kuitbroek aan en slippers;) mooi weer dus.

Pa en ma Bos 27-04-2013 19:07 {{button-11411}}

Dat is wel heftig zeg! Was er al wel een beetje bang voor, maar gelukkig alles gelukt.
We hopen dat jullie een fijne tijd hebben.
Een lieve groet van ons

Dennis en Marije 27-04-2013 20:22 {{button-11413}}

Hallo,
wat een onderneming zeg. Ik had het wel eens willen zien, haha. Gelukkig waren jullie op tijd. Geniet ervan samen!

Groeten,
Dennis en Marije
Eline, Julian en Thijmen

Knolletjes 27-04-2013 20:24 {{button-11414}}

Ha, nou gelukkig maar dat alles goed is gegaan. Even lekker bijkomen en dan genieten hè!!
Groetjes vanaf 't (hier nu ook nog zonnige) Kampereiland!!

B3 27-04-2013 20:25 {{button-11415}}

Ik zag het ook al dat het allemaal maar kiele kiele zou worden. Pffff nou gelukkig is het gelukt. Maar wel ff stressen zeg. Nu dat maar vergeten en genieten. En met het slapen gaat het helemaal goed komen.
Dikke kus van ons ook voor mijn broertje en schone zus en de kids.

Groeten van Erik, Jessica en Yue Lin.

pa en ma Bruins 27-04-2013 21:58 {{button-11419}}

Hoi daar,
Wat spannend allemaal,je moet er even wat voor over hebben,maar nu fijne vakantie.
heel veel groetjes
pa en ma Bruins

tuinfluiters 28-04-2013 08:21 {{button-11429}}

Gelukkig is het goed gegaan. En lekker weer watwil je nog meer. Nou geniet ervan groeten aan de rest. Annelies, jan, lisa, nienke en mark

Esselinkjes 28-04-2013 12:17 {{button-11447}}

Hoi vakantiegangers,

Nou, nou wat een reis ! Gelukkig is alles goed gegaan en fijn dat jullie veilig zijn aangekomen ook al was het wel stressen. Later kun je er vast om lachen als je eraan terug denkt hoe de heenreis is gegaan :). Fijn dat het met de kids ook goed is gegaan in het vliegtuig. Nu maar lekker genieten van jullie vakantie ! Groetjes van Gea en Janouk en de rest van de familie

anneke 28-04-2013 22:49 {{button-11461}}

Dag Jasper en familie,
Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Ik denk dat het best lang duurde in het vliegtuig. Nu lekker spelen bij de familie en dan met de camper op reis. Dat wordt vast leuk. Jasper, ga je zelf ook nog foto's maken? Zet alle mooie dingen van Amerika op de foto, dan kunnen wij op het digibord er naar kijken.