Aangekomen in San Francisco

Door USA Fun - 21-07-2013 16:01

20/7/2013

Gisteren avond zijn we een uurtje later dan oorspronkelijk gepland gearriveerd in ons hotel. De dag begon om 05:00 uur en om 06:00 uur stond de taxi voor de deur. Na aankomst op Schiphol hebben we de boardingpassen uitgeprint en de koffers ingecheckt.

Het vliegtuig (UA 59) was inmiddels een uur vertraagd. Om 11:20 uur zijn we opgestegen en om 14:20 uur lokale tijd landen we in de regen op Houston. Dit was een uurtje later dan gepland. Hierdoor was onze tijd voor de overstap ook verkort tot anderhalf uur. Na de eerste douane controle hebben we de koffers opgehaald en weer ingecheckt voor de vlucht naar San Francisco. Hierna door naar de volgende douane controle. Schoentjes uit, riemen en sieraden af en door de scanner. Vervolgens naar Gate C35 om te boarden. Dit was een aardig eindje weg. Onderweg naar de Gate kwam er zo'n Golfkarretje met aanhanger voorbij. Instappen en gaan.... In no time had hij ons bij de Gate afgeleverd! Net op tijd dachten we. Echter bij aankomst werd gelijk gemeld dat het boarden vertraagd was ivm een reparatie in het vliegtuig. Er werd een waterlekkage verholpen aan een scewer. Inmiddels was het ook gaan onweren. 30 minuten later dan gepland zitten we in het vliegtuig en verlaten we de Gate. Als we net los van de Gate zijn wordt gemeld dat de verkeersleiding al het landende en opstijgende verkeer heeft gestopt ivm lightning. Vervolgens krijgt het landende verkeer voorrang en zijn wij aan de beurt. Om 16:45 uur is het zover en stijgen we op. Na 4 uur vliegen landen we op San Francisco Airport. Nadat we de koffers hebben bellen we de shuttle dienst en een uur na de landing stappen we het hotel binnen.