San Francisco en het ophalen van de camper

Door USA Fun - 27-07-2013 18:12

22/7/2013

We zijn weer terug in de 'bewoonde wereld' en kunnen de blog weer bijwerken.

Vandaag beginnen we met een ontbijt bij La Boulange in Sutter st.
De koffie wordt geserveerd in wat wij een soepkommen noemen.
Na het ontbijt gaan we shoppen. Oa. de Abercrombie, Applestore, Hollister, Nike stores worden bezocht.
Hierna lopen we via een stukje Chinatown terug naar het hotel. Het is inmiddels iets voor twaalf uur, het tipstip dat we de kamer uit moeten.
Om 16:00 uur kunnen we de camper ophalen bij Cruise America in Oakland.
De magen beginnen weer te rammelen, we gaan nog maar eens eten. Dit keer een paar man bij Bistro Burger en andere bij Pizza nogwat.

Om net voor 3-en bestellen we twee taxi's en om 16:00 uur arriveren we bij Cruise America. Na het invullen van de nodige papieren, het zetten van diverse parafen en handtekeningen wordt alles over de werking van de camper uitgelegd.
Na een uurtje zijn we gereed en vertrekken we met onze RV's richting de eerste camground. Merced River in Delhi is de bestemming.

Hier komen we om ongeveer 8 uur aan. Na nog een bezoek aan de Mac Donalds zetten we de campers cq vrachtwagens op zijn plek en sluiten de stroom en het water aan.
Dit was voor opa de aller eerste keer dat hij bij Mac Donalds heeft gegeten! Het smaakt hem best.
De dag zit er al weer bijna op. De koffers worden uitgepakt, de bedden opgemaakt en we drinken nog wat.
Hierna gaan we rond 23:00 uur onder de wol.