Bijna naar huis :'-(

Door J. Hoorn - 26-07-2013 23:50 De laatste hele dag: We hebben de afgelopen dagen besteed aan spullen kopen (zelf Jo is geslaagd) en lekker relaxen bij het zwembad. We hebben nog nagedacht om nog een park te bezoeken maar dat is er niet meer van gekomen. Gisteren op tijd naar de Tommy Hillfiger geweest omdat het daar eergisteren gewoon te druk was. Nu was de winkel leeg en konden op ons gemak wat nieuwe shirts passen en kopen. Ruben heeft een grote wens uit zien komen, hij heeft een gepaintbrushte pet helemaal naar eigen ontwerp. De foto zal straks wel even worden geplaatst. Gisteravond heerlijk gegeten bij de Olive Garden aan de International Drive. We hebben bij dit prachtige Italiaanse restaurant niet voor pizza gekozen maar voor pasta's, salades en vis. Met alleen een hoofdgerecht zaten we helemaal vol. De jongedame van de bediening zei al dat Amerikanen veel meer eten dan Europeanen. Vandaag hebben we na heerlijk te hebben uitgeslapen gebrunched bij 'Panera Bread', ook dit is een aanrader voor wie naar Amerika gaat. De rest van de middag lekker gelezen, gezwommen en in de zon gelegen. Thomas, Ruben en ik zijn tussendoor nog even anderhalf uur gaan krachttrainen. Dat hadden we gister ook al gedaan maar we vonden het nog niet genoeg. Nu na de dagelijkse regenbui in de lobby spelletjes aan het doen. Vanavond sluiten we in stijl af bij de MacDonalds en dan lekker slapen en morgen de terugreis beginnen. Om vier uur 's middags vliegen we naar Detroit en om vijf voor tien vliegen we van Detroit naar Amsterdam. Omdat het bij jullie zes uur later is maken we een kort nachtje en zijn we na zeven uur vliegen om half twaalf Nederlandse tijd in Amsterdam. Dan zit het er echt helemaal op...... In het laatste blog vertellen we wat we van deze vakantie vonden. Groetjes, Jo, Thomas, Ruben en ik.