dag 2 camper ophalen Las Vegas

Door G.J. van den Berge - 04-07-2013 06:00

Na een voor allen korte nacht(warm, lawaai van airco), en vermoedelijk door jetlag, waren we al vroeg op weg naar het ontbijtbuffet. Om 7:30 in de morgen konden we kiezen uit de heerlijkste gerechten van een echt Amerikaans ontbijtbuffet. Ondanks dat we ons probeerden in te houden hebben we stiekum toch veel gegeten. Ondertussen stond de afspraak met cruise america voor 13uur dus moesten we nog wat tijd overbruggen. Om 11uur moetsen we uitchecken en lieten we onze bagage achter bij de bagagewacht. Via de luchtbrug naar de overkant bezochten we Hotel NewYork NewYork.

Omdat je niet in Las Vegas kunt zijn zonder te gokken waagde Gert-Jan en Monique zich nog aan een ouderwetse fruitmachine. Hoewel voorzien van een hendel bleek die volgens ons gewoon nep! De hendel deed niks en je moest het apparaat met de knoppen bedienen. Rond 13uur arriveerden we bij Cruise America met een taxi. Rond 14uur konden we zo op pad naar de WalMart voor inkopen en tanken. Met de auto volgeladen reden we vervolgens naar onze eerste camping. Dat werd Oasis, waar we de 1e keer geeindigd waren met de kamper begonnen we nu onze reis. Eerst afkoelen in het zwembad en daarna ging de barbeque aan en helaas de stroom uit. De airco hield ermee op en in de kamper werd het bloedheet. Gert-Jan heeft buiten 'geslapen' zodat de deur open kon blijven en het een beetje kon doorwaaien. Dat werd weer een kort nachtje.