Clearwater Beach

Door De Ankertjes - 01-08-2013 04:59

Lieve allemaal, Maandag zijn we om 9 uur bij het hotel weggereden om de dag te beginnen met een uitgebreid ontbijtbuffet bij Sizzlers. Vervolgens zijn we doorgereden naar de Florida Mall, waar we van Henk een uur de tijd kregen om zoveel mogelijk in te slaan;). Dit tijdslimiet hebben we uiteraard niet gehaald, maar om half 1 reden we weg richting Tampa en Clearwater. In Tampa zijn we gestopt voor een lunch en een bezoekje aan een typische Amerikaanse mega Super Market. Om 16 uur kwamen aan in het hotel in Clearwater, het Holiday Inn Indian Rocks Beach. Het inchecken duurde even vanwege een misverstand met de kamer, wat dubbel en dwars werd goedgemaakt met een upgrade naar een suite. Na het settelen in de kamers kwam de zwemkleding te voorschijn en hebben we het strand verkend. Vervolgens hebben we een snelle douche genomen en zijn we op pad gegaan richting Pier 60, wat bekend staat om de mooie zonsondergang. Bij aankomst op de pier moesten we nog een uurtje wachten, maar Jerome hield zijn fototoestel gereed om alle voorbijkomende dolfijnen en pelikanen te fotograferen. Rond half 9 was de zon dan echt op zijn laagste punt, wat ons mooie plaatjes heeft opgeleverd. Op de pier was het erg gezellig met allerlei kraampjes en muziek, maar wat betreft eetgelegenheden viel dit helaas tegen. Daarom zijn we teruggereden naar het hotel, waar we onder het genot van een biertje (zelfs Jerome is het als minor gelukt om aan alcohol te komen) en een liveband, heerlijk hebben gegeten. Van het strand en de rust hadden we nog geen genoeg, waardoor we de volgende ochtend besloten tot een late check-out en nog tot 12 uur op het strand hebben vertoefd. Vervolgens hebben we de tassen weer in de auto geladen en reden we om half 1 verder langs de kust richting Fort Myers. Het hotel in Clearwater is een absolute aanrader, erg gezellig met een verzorgde, nautische uitstraling!! Lieve groetjes van ons.

familie van Akke 01-08-2013 10:31 {{button-15974}}

Klinkt goed! We genieten met jullie mee vanuit La Palma. Leuk om te volgen, dit reisverslag.

Henne van Baarle 01-08-2013 12:51 {{button-15986}}

Hey....hallooo....there...,
Leuk weer van jullie te horen, althans te lezen. Het gaat geweldig met genieten en vermaken daar in Florida met jullie! En wat een mooie foto's. Ik lees gelukkig niets meer over zware regenbuien, dus schijnt alleen de zon maar, neem ik aan. Wat gaat de tijd toch snel, he. Dinsdagavond teruggekomen uit Dusseldorf en
a.s. dinsdag 6/8, vlieg ik naar BAKU,aan de Caspische Zee, AZERBEIJAN. Het weer is hier weer naar een kookpunt aan het gaan, 28-34-36 graden!!!!!Ik blijf jullie in de gaten houden, en geniet van jullie verhalen, dus tot de volgende keer. Heel veel plezier en veel liefs, HENNE xxx, DOEII

Joyce 01-08-2013 20:53 {{button-16004}}

Hallo lieverds, leuk om jullie verhalen te lezen en zo mee te kunnen genieten van jullie belevenissen. Geniet er heerlijk van met elkaar! Veel liefs, Joyce X