Key West

Door De Ankertjes - 07-08-2013 03:09 Lieve allemaal, we hebben heerlijk geslapen maar dat kon ook niet anders na zo'n lange dag met zoveel indrukken. Om half 9 stonden we beneden bij de desk om het duiken en snorkelen te regelen, Jerome wilde gaan duiken en Akke kon dan mee op dezelfde boot om te snorkelen, wel zo gezellig natuurlijk! De bedoeling was voor de middag maar helaas dit zat allemaal al vol. Gelukkig was er voor de volgende ochtend nog wel plaats dus namen we het besluit om op de vertrekdag pas in de middag richting Miami te gaan. Robbert en Chantal wilden op een jetski, dit werd ook voor de vertrekdag afgesproken. Na een uitgebreid ontbijt in het hotel zijn we richting het vliegveld gegaan voor de helikoptervlucht. Henk zou proberen zoveel mogelijk te filmen en ik kreeg de camera van Jerome mee met de nodige uitleg! Het ging er allemaal erg relaxed aan toe, de kids konden mee naar de helikopter waar we de nodige foto's konden maken voor vertrek. De heli had voorin geen deuren dus de keuze wie er voorin moest was snel gemaakt, Henk heeft hoogtevrees dus die moest daar niet aan denken! De koptelefoon op met speaker, uitgezwaaid door de kids, gingen we om 11 uur de lucht in! Wat geweldig, pijlstaartroggen, haaien, turtles, alles zagen we, als we iets gemist hadden draaide de piloot even lekker een rondje om er vervolgens met een duik lekker laag overheen te vliegen! Wel met de vraag of we dat niet eng vonden, nou ik niet maar Henk daarentegen..... We gingen uiteindelijk met een snelheid van 180 km wat je absoluut niet zou zeggen als je op een redelijke hoogte vliegt. Na een half uur, 130 foto's verder en een waanzinnige ervaring rijker kwamen we terug bij het vliegveld. Hier werden we ongeduldig opgewacht voor de verhalen, film en foto's. Bij terugkomst in het hotel hebben we heerlijk op het terras zitten lunchen en verder zitten kletsen. Daarna hebben we op de ligbedden bij het zwembad gelegen om vervolgens om 6 uur de bus richting Duval Street te nemen. Na wat rondgelopen te hebben zijn we naar Mallory Square gegaan waar we hebben genoten van de entertainers en met een Pina Colada van de prachtige zonsondergang. Hierna hebben we een hapje gegeten bij een Thais restaurant en zijn we teruggegaan naar het hotel. De volgende ochtend moesten de kids vroeg op voor hun programma's en zouden wij alle tassen verzamelen en uitschenken. Het was wederom weer een indrukwekkende dag! Veel liefs van ons xx