Miami

Door De Ankertjes - 07-08-2013 03:11 Lieve allemaal, ondanks het uitgaan waren we toch allemaal om 9 uur in de lounge om te ontbijten. Dit stelde niet heel veel voor maar we gingen toch lopend Miami verkennen dus de eerste de beste Starbucks was voor ons! Het was gelijk al erg warm dus werd het wel weer de koude variant maar vooral niet minder lekker, caramel ribbon crunch met hoe erg, whipped cream on top. Nadat we een beetje bijgekomen waren zijn we over Ocean Drive gelopen en langs de boulevard van Miami Beach, geweldig! Alle Art Deco gebouwen met de oldtimers voor de restaurants en hotels geven toch wel een fantastische uitstraling hoor! Inmiddels hingen er weer behoorlijk donkere wolken boven ons waardoor we besloten om maar gauw richting het hotel te gaan, hier waren we net op tijd toen het onweer weer los barstte. We besloten ons wat op te frissen en met de auto richting de Cheesecake Factory te gaan in Coconut Grove. We kunnen tenslotte niet in THE USA geweest zijn zonder de original Cheesecake gegeten te hebben. Nou dit hebben we geweten, we konden al moeilijk een keuze maken en toen alles eenmaal op tafel stond hebben we echt zo vreselijk zitten snoepen, het restant werd ook nog meegenomen in de doggy bag! De hoeveelheden hier zijn zelfs voor ons niet op te krijgen hoewel sommigen van ons hem gewoon op hadden hoor!! Nadat het weer enorm geregend had zijn we snel tussen de buien door naar de auto gegaan en via de Mall terug naar het hotel. We hebben ons lekker opgeknapt want vanavond zouden we ivm onze trouwdag uitgebreid uiteten gaan. ' s Ochtends waren we al op verkenningstocht geweest en hadden we onze zinnen gezet op een Italiaan in de Espanola Way. Wat een sfeertje hing hier, zo gezellig en na een kleine 10 minuten wachten hadden we een gezellige tafel op het terras. Wat hebben we lekker zitten eten en genieten, nooit gedacht dat ze dat hier weten te creëren! We hebben een geweldige avond gehad en tegelijkertijd een mooie afsluiting van onze laatste avond in Florida. De volgende dag moeten de koffers gepakt worden en zorgen dat we alle geshopte spullen mee krijgen. Liefs van ons