De terugreis

Door De Ankertjes - 07-08-2013 17:34

Lieve allemaal, Vandaag zit onze reis er toch echt op en vertrekken we eind van de dag weer richting Schiphol. We hebben om half 10 ontbeten en om 12 uur uitgecheckt. De auto wilden we rond een uur of 2 inleveren dus besloten we nog even naar een Mall te gaan. Onderweg kregen we nog een heftige onweersbui en die hield wel even aan dus is op het laatste moment toch de regencape nog even tevoorschijn gekomen. De auto ingeleverd, alles was in orde, we hebben toch bijna 1400 miles met de Suburban gereden, geweldige auto voor 6 personen met alle bagage! De koffers waren zo ingeleverd maar om door de douane te komen hebben we toch wel een uur in de rij gestaan! De vlucht naar Detroit was zo om, duurde 2,5 uur, ik heb terwijl de site bij zitten werken op de Ipad in de hoop het gauw online te kunnen zetten tijdens de tussenstop en..dat is gelukt! Bij de Starbucks, met een lekkere macciato naast ons, Jerome heeft nog wat foto's doorgestuurd zodat die er ook nog bij konden. Binnen ruim een uur vlogen we alweer verder en ruim 7 uur later stonden we na een goede vlucht op Schiphol. De terugvlucht via Detroit is ons veel beter bevallen, het verliep allemaal een stuk vlotter. Na een geweldige vakantie gaan we alle foto's en filmpjes uitzoeken en zullen we het fotoalbum op de site de komende dagen nog wat uitbreiden! Nu gaan we eerst bijkomen en nagenieten van alle indrukken die we hebben opgedaan! Het was wederom een reis om nooit te vergeten, waar we met mooie herinneringen aan terug zullen denken! Lieve groetjes van ons