Dinsdag 6 augustus - San Simeon

Door familie Koopmanschap - 07-08-2013 06:59

Vanmorgen zijn we niet al te vroeg opgestaan. André heeft nog even een baantje getrokken in het zwembad. Om tien uur zijn we vertrokken richting San Simeon. Na een uurtje rijden gaan we even van de snelweg af om te ontbijten. We halen wat lekkere broodjes, beleg en yoghurtjes in de supermarkt en eten het daar op. Onderweg wilden we nog aan het strand gaan liggen. We besluiten om iets eerder af te slaan naar het strand want in de verte zien we vrij veel bewolking. In Oxnard hebben we heerlijk twee uurtjes aan het strand gelegen. Daarna moeten we nog drie uur rijden naar ons hotel in San Simeon. Het wordt helaas steeds frisser. De temperatuur zakt terug naar 14 graden, koud hoor! Om half zeven komen we aan bij os hotel 'Sands by the Sea'. De kamers zijn prima voor een nachtje en we zien de zee ook nog. Er is weinig in de buurt dus André gaat even kijken bij het restaurant naast ons en bespreekt een tafeltje daar. We hebben daar lekker gegeten. Terug op de kamer leren we Esther klaverjassen, best een moeilijk spel hoor.