Dag 2 en 3

Door Henk den Hoed - 07-10-2013 06:39 Vandaag zondag 6 oktober zijn wij al vroeg vertrokken naar Monterey voor een bezoek aan het aquarium, een van de mooiste van de wereld! zo groot en aan zee! het is geschonken door de oprichter van Hewlett Packard en zijn vrouw. We sturen een foto mee waar de vissen gevoerd worden door een duiker. Het was prachtig en zoveel te zien, je kunt er wel een dag blijven, ook geweldig leuk voor kinderen. Maar we moesten natuurlijk door want er staat zoveel op het programma. We hebben een stuk van de 17 Miles route gereden, prachtig langs een geweldige mooie kust. Na ruim 235 km zijn we aangekomen in Morro Bay. Toen we vanavond in de vissershaven op het terras Fish en chips zaten te eten kwamen er 3 zeehonden de haven binnen gezwommen. Gisteren hadden we de camper opgehaald, met de taxi, (die ons een veel te hoge prijs heeft laten betalen) Je moet dus overal opletten en vergelijken. Het had nogal wat voeten in de aarde voor we weg waren en toen we eindelijk weg waren, boodschappen gedaan (waar we ook weer iets dubbel gerekend was en ik 15 minuten in de rij bij de klantenservice stond) Henk op zoek was naar een stekker die niet te vinden was en toen hij dacht dat hij de goede gekocht had, deze niet paste, weer terug naar de winkel, de mevrouw van de TomTom niet wilde praten etc etc. Maar we hadden plaats op een fijne camping met leuke mensen, waar we de gezochte stekker kregen, waren we zo moe dat we om 20.30 uur naar bed gingen. Dat komt ook omdat we de dag van aankomst hier in totaal 27 uur achter elkaar op waren . Dat haal je niet gemakkelijk in. Maar het gaat allemaal goed hier. de mensen zijn allemaal super aardig.We houden het nog wel even vol.