Death Valley

Door Y. Schuman - 06-10-2013 03:56

Vanochtend vroeg opgestaan, naar een zeer koude nacht (-8 graden) met maar twee fleecedekens, om met het thuisfront te kunnen skypen. Nadat we weer alles hadden ingepakt zijn we vertrokken naar de Death Valley, een ritje van ruim 3,5 uur door alleen maar woestijn en bergen.

Na de middag kwamen we aan in Beatty, een plaatsje net buiten de Death Valley. De Death Valley is een nationaal park en dus ook helaas dicht. In Beatty hebben we een zeer mooie en vrij nieuwe camping gevonden, genaamd Death Valley Inn RV Park. Als eerste hebben we geluncht en een wasje gedraaid om vervolgens lekker aan het zwembad te gaan liggen. Het is hier met een 24 graden aanzienlijk warmer dan in Mammoth Lakes.

’s Avonds hebben we een lekker stukje vlees op de BBQ gelegd en verheugen we ons op morgen, dan vertrekken we naar Las Vegas. Daar zetten we onze camper op een “oversized parking” plaats om vervolgens 2 nachten te verblijven in het Flamingo hotel gelegen op de bekende “Strip”. De voorspellingen zijn ons goed gezind. Het wordt volop zonnig met temperaturen rond de 30 graden!!