Dag 17: Los Angeles

Door M.A. van den Heuvel - 18-11-2013 05:58

Vandaag gingen we verder naar onze volgende bestemming. De zon scheen al lekker toen we wakker werden. We hadden allemaal niet zo's zin om haast te maken vandaag. We vonden het onbewust toch wel jammer dat we deze camping moesten verlaten. MAAR we wilden ook graag naar Disney dus dat maakte ook wel een hoop goed.

Na een heerlijk ontbijtje buiten in de zon, hebben we al onze spullen weer ingepakt en konden we vertrekken. De volgende camping lag maar op 1,5 uur rijden van San Diego vandaan. Omdat we er niet te vroeg wilden zijn, hebben we een toeristische route langs de kust, langs de grote oceaan, gemaakt. We kwamen door leuke badplaatsjes en langs stranden met van die lifeguard huisjes die we allemaal nog wel kennen uit ' Baywatch'. Het wachten was op Pamela Anderson in haar rode badpak. Helaas niet gezien. Teleurstelling voor Remco. Marielle zag wel veel surf dudes in wetsuits met een surfplank onder hun arm.

Rond 14 uur kwamen we aan op de nieuwe camping. Nou ja camping... het is meer een grote parkeerplaats met wat palmbomen. Dit is wel de minst gezellige camping die we bezocht hebben deze valantie, maar dat wisten we wel een klein beetje van te voren. Het voordeel van deze camping is, is dat deze op 10 minuten loopafstand van Dinsey ligt. De voorzieningen zijn verder ook prima, dus we maken er het beste van. We zullen hier ook niet zoveel zijn.

Na onze camper geinstalleerd te hebben, was het tijd om de omgeving te verkennen. Meer ook omdat je met het verkennen van de camping zelf snel klaar bent :)

Al snel vonden we een Starbucks waar we even een koffiebreak hielden. Daarna verder gelopen naar de ingang van Disney. Daar hebben we gezellig rondgelopen in Downtown Disney. Voor de kenners van Disneyland Parijs, dat is het gedeelte dat het hotelgedeelte verbindt met de ingang van het park. Hier zijn ook veel winkeltjes en restaurants. Al snel kwamen we in een grote Disney store waar we alledrie onze ogen uitkeken. Mila vond al snel een Mini Mouse mutsje wat ze niet meer af heeft gezet. Dus dat werd onze eerste aankoop :) Verder bezochten we nog een grote Lego store waar je alles van Lego kon kopen. Ook heel gaaf om te zien. Hier hadden ze ook een speciaal gedeelte voor kinderen om te bouwen met Lego en Duplo. Mila was bijna niet meer mee te krijgen van de Duplo tafel. Echt weer genoten dus van onze kleine spruit.

Al snel zijn we weer terug gegaan naar de camping waar Mila nog even kon spelen op de glijbaan en we daarna weer gezellig gegeten hebben met zijn 3tjes. Na het eten heeft Mila nog lekker in bad gespeeld waarna ze al snel in slaap viel. Heerlijk dromen van Mickey en Mini, die we morgen dan ook echt gaan bezoeken.

Jacolien 18-11-2013 06:44 {{button-18968}}

Goedemorgen! Hele fijne dag, we wachten verhalen en foto's af.liefs

Gert en Ida 18-11-2013 06:58 {{button-18969}}

Hoi,
Niks gemist aan "onze nieuwe Sint" (Kees uit Flodder?). Wat een schreeuwerd!
Geniet in D.l.
Gr. Gert en Ida.

M.A. van den Heuvel 18-11-2013 06:59 {{button-18970}}

Hoi Ida en Gert,

Ik mis onze oude sint ook nog steeds...
Raak er maar niet aan gewend :)
Groetjes Marielle

Fam. Libbers 18-11-2013 07:11 {{button-18973}}

Haha ja Marielle ik wil ook de oude sint terug! Er gaat niets boven Bram! Hier stond een ochtendje Ouwehands op het programma, omgetoverd tot het land van Sint. Bij de ingang vele pieten en een heus pietenorkest, Ruby klimt dan ook snel in arjens nek(tillen papa!) Als je eenmaal binnen bent mag je Amerigo ontmoeten, maar daar had Ruby ook geen zin in. Een bezoekje aan de giraffen is leuker. De pepernotenfabriek bezoeken we wel. Daar kreeg je een balletje deeg, waar je zelf pepernoten mee mocht maken, wel even wachten op het afbakken. Die heerlijke warme pepernoten gaan er bij iedereen wel in. Ze zijn zo op! Het bezoekje aan het berenbos gaat niet door, dat wordt gerenoveerd. De ijsberen maken het weer goed, tot ze "het treintje" ziet. Op naar de monorail, de zandbak en de dierenshow in Ravot Apia. Daar is Ruby helemaal in haar element, want het meegebrachte dier is Jack de uil. Ruby is gek op uiltjes en mag voor oma Ida ook met Jack op de foto. Haar handje wordt beschermt door de grote hand van de bezorger, want Jack grijpt graag naar kleine vingers (kleine Jack de ripper ;-) ) de verzorger houd Jack dan ook op veilige afstand van Ruby, maar dat maakt de foto voor oma Ida niet minder leuk. Daarna hebben we een frietje beloofd, maar de wachrij is enorm, dan maar naar de Mac ;-) Thuis aangekomen het bed in, want in de middag gaan we naar Linda en Jasper om te Gourmetten. Enorm gezellig! Nu de kids weer aankleden voor het KDV, en wij? Wij werken vandaag weer hard :-) Xx en geef mickey een kus van ons ;-)

M.A. van den Heuvel 18-11-2013 07:13 {{button-18974}}

Over meer dan een week mag ik ook weer aan de bak :( Nog even niet aan denken en genieten van de laatste dagen hier, maar wat hebben wij genoten!! Hier kunnen we nog wel even op teren :)
Werk ze!!

M.A. van den Heuvel 18-11-2013 07:50 {{button-18975}}

Bedankt voor de leuke reacties. Jullie hebben nu al de Sint, wij moeten het met Mickey Mouse doen. Ha ha
Ik ben wel benieuwd hoe het park zal zijn en wat Mila er van vindt. Vanavond voor de 1e keer het vuurwerk van DL gezien en dat was zeker veel belovend.
Wel jammer dat het einde nadert, we hebben een top tijd beleefd, leuk dat jullie ons zo trouw hebben gevolgd op deze onvergelijkelijke trip. Nog even genieten de komende dagen, tot morgen weer. Liefs remco