New York dag 3

Door William&Anja Ensing - 31-05-2014 22:56

Vanochtend weer vroeg eruit ,om 07:30 eerst maar eens een stevig ontbijt genomen.

Daarna weer terug naar het Hotel om mijn geheugen kaart uit de kluis te halen die ik vergeten was , maar helaas de kluis ging niet open pffffffffff .

dus iemand gehaald van het Hotel en die heeft de kluis open gemaakt en gelijk een nieuwe voor ons geregeld.

Toen op naar Central Park om daar de Hopper bus te pakken om verder te gaan naar het Empire State Building

Eenmaal in de Hopper Bus dachten we te gaan rijden naar de Empire State Building ,maar naar 200 meter stopte de Hopper Bus weer en bleek die kapot te zijn.pfffffffffffffffff

Maarja wij eruit en in een andere Hopper Bus gestapt die al klaar stond .

Eenmaal aangekomen bij de Empire State Building was de wachtrij die ze ons zeiden gelukkig niet lang , ons werd al verteld dat je met een mooie dag zomaar 3 uur in de rij staat.

Gelukkig waren wij er in 30 min al boven op het dek ,en wat een uitzicht.

Na de Empire State Building zijn we terug gelopen naar het hotel en onder weg nog ff de Rockerfeller Building geweest ,die we goed konden zien vanaf de Empire State Building.(de foto met die boogtoren en die punt )

Onze voetjes begonnen we weer goed te voelen ,onder weg naar het hotel ff bij Subway gestopt voor een broodje en bij Starbucks voor de koffie en lekker mee genomen naar ons hotel om daar op het dakterras op te eten en te drinken ff chillen.

Naar het chillen nog ff naar het Central Park geweest blijf een mooi park

Vanavond nog ff wat eten en dan zit onze tijd hier in New York er al weer op , morgen ochtend om 11:00 uur staat de Taxi klaar om ons weg te brengen naar Newark vliegveld om door te vliegen naar Phoenix .

New York is een mooie drukke stad waar je van alles ziet maar ook wat een drukte hier ,wij hebben gezien wat we wilden en gaan we op naar ons volgende avontuur .