San Francisco Dag 16 en 17

Door William&Anja Ensing - 15-06-2014 04:26

Vanmorgen vroeg waker geworden van de brandweermannen zij maken meer herrie dan hun sirene pfffffffffffff.

Dus maar vroeg op pad gegaan en het leuke stadje Sonora achter ons gelaten om op weg te gaan naar San Francisco.

Deze keer was er geen ontbijt in het hotel en omdat we toch lekker vroeg gingen rijden hebben we onderweg ontbeten, toast gebakken aardappels hamburger en spiegel ei pfffffffff buikje zat toen wel vol.

Toen we San Francisco kwamen in rijden via de Golden Gate Bridge zijn we via de Lombart Street naar ons hotel gereden wat een steile straat is dat die Lombart.

Toen doorgereden naar ons hotel waar we om 12:30 uur aankwamen.

Inchecken ging nog niet dus toen maar eerst onze auto geparkeerd in een garage die ons hotel ons aanbeveelde.(35 dollar per dagsad)

Toen even China Town in gegaan om ff te gaan lunchen.

Naar de lunch weer terug naar het hotel voor de incheck kamer was klaar klein maar dat is in alle grote steden denk ik ,maar ruim genoeg voor ons.

Daarna zijn we Powell Street gelopen om daar de Cable Car te nemen naar de beroemde Fishermans Wharf

Eenmaal bij de Fishermans Wharf hoor je de zeehondjes al blaffen.

Even lekker daar rondgelopen wat een lekker briesje en temperatuur is het hier zo aan die pier.

Ook nog even bij de Marine wezen kijken.

Nog ff wat gedronken en gegeten daar om toen daarna weer eens richting ons Hotel te gaan lopen .(ongeveer 2,5 km)

De volgende ochtend hebben we lekker rustig aangedaan om 08:30 uur zijn we om de hoek 2 blokken verder gaan ontbijten , hier in het hotel was niks

erg lekker ontbeten en erg apart.

Na het ontbijt zijn we ff gaan winkelen om daarna om 11:00 uur weer eens richting de Fishermans Wharf te gaan lopen

we hadden de planning om daar een boottocht te gaan maken langs de Golden Gate Bridge en Alcatraz.

En wat een mooi uitzicht is dat zo via het water .

En de surfers zijn hier ook goed bezig erg mooi om te zien ook.

Zo straks nog even een happie eten en dan lekker slapen om morgen vroeg weer op weg te gaan naar Monterey.

Groetjes daar en tot het volgende bericht yes

Marja 15-06-2014 07:30 {{button-21776}}

Ziet er allemaal weer heel leuk uit. Geniet er nog maar ff van want de tijd zal wel snel gaan nu. Ik ga zo ff handdoeken leggen hihi

José en Rein 15-06-2014 08:07 {{button-21778}}

Wat een geweldige reis joh, en wat zien (en lopen) jullie veel. Zoveel indrukken .... en foto's. Jullie hebben een maand nodig straks om bij te komen van deze vakantie. Helemaal super allemaal hoor! Geniet er nog maar dubbel en dwars van.

Pa 15-06-2014 09:34 {{button-21784}}

Mooie foto's hier gaat het goed met ma ook het weer is goed 22gerade nog even dan is de mooie reis voorbij geniet er nog van de laatste dagen groedjes veel plezier doi

Thea 15-06-2014 11:37 {{button-21792}}

Dat wordt straks afkicken met dat ontbijt .deze stad ziet er wat relaxer uit dan die andere grotere steden groetjes xxx

jolanda 15-06-2014 19:58 {{button-21812}}

Lijkt me een mooie stad,san fransico en hoeveel zijn jullie al aangekomen!!!