Dag 1 - Op reis

Door B.J. Diender - 15-04-2014 05:19

'S Nachts om 3 uur al wakker. Het is ook niet niks om jarig te zijn en op reis te gaan!

Ellen en Jesse hebben ons naar het station in Meppel gebracht. En na een dikke kus zijn zij weer naar huis gegaan en wij naar Schiphol.

Daar begon de 'Vliegles voor dummys'. Toen we de koffers inleverden bleek toch dat je met een A-4tje met heel het reisschema en heel veel nummers de hele wereld over kunt vliegen.

Om 11 uur zijn we gaan vliegen. Van de tijden snap ik verder niet zoveel maar om een uur of 2 amerikaanse tijd waren we in Chicago. Daar moesten we de koffers weer ophalen en ook al heel snel weer inleveren zodat zij gelijk met ons in Denver zouden zijn. Daarna moesten we met een trein naar de vertrekhal voor de vlucht naar Denver. Koffers en wij waren tegelijk in Denver.

In Denver was het prachtig weer. Iedereen liep in een t-shirt en korte broek. Nadat we met een taxi naar het hotel waren gebracht zijn we lekker op een terras gaan zitten met een groot glas bier en wat te eten. We moesten uiteindelijk mijn verjaardag nog vieren. Al met al hadden we er bijna 24 uur opzitten dus dat bed lokte! We hadden alletwee een heel groot bed. We hadden wel logees mee kunnen nemen laugh

' s Nachts om 3 uur waren we Weer wakker; jetlag. Om 5 uur  lagen we kookprogramma's te Kijken. Je moet toch wat.