Op pad...

Door K. Dijkstra - 27-04-2014 05:30

Na een lange reis met een turbulent einde (twee spugende jongens) zijn we in San Francisco aangekomen. We hebben nog even de cable cars bekeken en zijn toen om zes uur in bed gekropen (we waren toen 24uur op). We hebben een redelijke nacht gehad en werden rond half vijf weer wakker, ondanks het vele lawaai van het langsrazende verkeer (geen wonder dat er oordopjes voor ons klaarlagen als welkom presentje). Uiteindelijk hadden we ons zelfs verslapen en was het al tien voor 8 toen we uit bed kwamen. Om 9.30 werden we opgehaald door een taxi en hebben we de camper opgehaald.  Na de instructie konden we op weg, eerst boodschappen gedaan bij de Foodmaxx en daarna naar de Wallmart voor een voetbal voor Jelmer en Maarten. Toen echt op weg naar de camping in Green Brae. Na ongeveer 45 minuten zijn we aangekomen, de route verliep erg voorspoedig. De camping stelt niet veel voor een en al asfalt en alle campers boven op elkaar. Morgen gaan we met de Ferry naar San Francisco, zo'n 45 minuten varen. De weersvoorspelling is niet geweldig, regen, maar we zullen het wel zien.

Karen 27-04-2014 10:03 {{button-19760}}

Hopelijk gaat het inmiddels beter met de jongens. Vinden de kinderen het leuk? We blijven jullie volgen. Succes en maak er wat van!

Thea 27-04-2014 13:15 {{button-19767}}

Mooie camper ! Hopelijk is iedereen bijgekomen van de reis en kan de vakantie nu echt beginnen. Veel plezier in SF. Ik blijf ook de reisblog volgen, dus plaats er zoveel mogelijk op :)
Goede reis verder.
Groetjes Thea

Sandra 27-04-2014 20:57 {{button-19783}}

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. De camper ziet er goed uit; daar kun je een mooie reis mee maken. Veel plezier verder.

Johanna 27-04-2014 21:58 {{button-19786}}

Na een turbulente reis letterlijk en figuurlijk:-( zijn jullie nu aan de rondreis begonnen :-). We wensen jullie veel plezier en zullen jullie blijven volgen.
Goede en voorspoedige reis.