Zion

Door K. Dijkstra - 04-05-2014 05:07

Vrijdag zijn we uit Las Vegas vertrokken, rond half twee kwamen we in Zion national park aan. We zijn nu in Utah en hebben een tijdszone gepasseerd, waardoor het ineens half drie was. We zijn snel de shuttleservice in gesprongen om de highlights van Zion te zien. Rond zes uur waren we weer bij de camper.

het was de bedoeling om ergens tussen Zion en Bryce Canyon te overnachten. Daarvoor moesten we eerst door een smalle tunnel, dit kon tot zeven uur omdat je alleen onder begeleiding er door mocht. De tunnel werd dan voor ons vrijgehouden, twee personenauto's konden er wel gelijktijdig door. Wij moesten in het midden van de best wel lange tunnel blijven. De camping was nog ongeveer 30 mile rijden, helaas hebben we hem gemist en besloten toen maar direct door te rijden naar Bryce Canyon. Hier kwamen we vlak voor het donker, rond half negen aan. Dit had wel als voordeel dat we konden genieten van de zonsondergang op de rode rotsen van de Red Canyon en dat we de volgende dag gelijk op de plaats van bestemming waren. We vonden een plekje op Ruby's Inn een megagrote camping naast de ingang van Bryce. Daarna nog snel naar het restaurant om wat te eten, het was dus weer een lange dag.....

Thea 04-05-2014 12:23

Hoi, het is hier nu zondag 12.30 uur. bewolkt en een graad of 11. Bij jullie zal het (hopelijk) een stuk warmer en zonniger zijn. Nu dus al bij Bryce ! Dat is toch wel 1 vd hoogtepunten van jullie reis. Geniet van de mooie omgeving. Groetjes Thea

Oosterhesselen 04-05-2014 13:01

Genieten dus! Bart geeft nog extra uitleg bij al jullie ervaringen. Wij gaan even wandelen in het bos, ook leuk. Wij wensen jullie een goed vervolg en wachten op het volgende nieuwsbericht! Fijne dag !
Kom naar onze Reizigersbeurs in Zwolle.
Op zaterdag 23 maart of zondag 24 maart.
Kom zaterdag 15 juni naar onze Mini-Infodag in Zwolle.