Vrijdag 23 mei 2014

Door Annette Verhaaff - 24-05-2014 03:58

Om 5 uur kunnen we niet meer slapen en gaan ons maar douchen en aankleden waarna we nog even achter de computer kruipen.

Om kwart over 6 gaan we naar het restaurant op de hoek voor het ontbijt (via het hotel geregeld). We hebben best wel trek en doen ons even uitgebreid tegoed.

Dan terug naar het hotel, waar we nog even lezen en daarna onze spullen inpakken. Gisteren kreeg ik een telefoontje van de receptie, dat Moturis gebeld had, dat ze ons om 8.30 uur op komen halen.

Omdat het mooi weer is, zitten we buiten te wachten en om 10 voor half 9 is het Moturis vervoer aanwezig. Als we met de chauffeur beginnen te praten, krijgen we allen een hm als antwoord. Die zit duidelijk niet om een praatje verlegen, dus staken we onze poging om een babbeltje met hem te maken, dan kan hij weer lekker terug in zijn schulp kruipen.

Het is nog een heel eind rijden. Als we arriveren krijgen we eerst het gebruikelijke filmpje te zien en worden onze papieren in orde gemaakt. Na het zetten van een hoeveelheid handtekeningen waar een filmster nog moe van zou worden, controleren we de camper. Om ongeveer kunnen we op pad.

Eerst naar een Dollar Tree, waar we op de heenweg langskwamen. Dat is een winkel waar alle artikelen 1 dollar kosten en waar ook etenswaar verkocht wordt. We slaan hier vast flink in. Dan verder naar de Walmart. Eerst een telefoonkaart  kopen en de telefoon die we 4 jaar geleden in de US gekocht hebben, weer laten activeren. Dan de rest van de boodschappen doen, waarna we op weg gaan naar de camping.

Van rustig rijden is vandaag nog geen sprake. We zitten nog steeds in de suburbs van Chicago.

Morgen zoeken we de Route 66 op en gaan deze zoveel mogelijk volgen. Hopelijk komen we dan snel in wat rustigere gebieden.

Op de camping hebben we een mooi plekje aan een meertje. We ruimen onze spullen en de boodschappen in de camper en zitten nog een poosje buiten.