Anchorage terugreis

Door Rob en Linda - 03-07-2014 19:50

woensdag 2 juli Gisteren al de camper schoon gemaakt. Handig dat hij maar klein is, dan ben je zo klaar. Vanmorgen gepakt. Weer op weg terug naar Anchorage. We hoeven de camper pas om 3 uur in te leveren dus we hebben alle tijd. Onderweg nog even in het zonnetje gezeten op een paar mooie plekjes. Zonder problemen de camper ingeleverd. We bleken meer mijlen te hebben afgelegd dan we dachten (2115 mijl), dus moesten we een beetje bij betalen voor dat. Maar we kregen geld terug, omdat de kachel het niet deed (bleek een questie te zijn van een knopje dat in de verkeerde stand stond). In Denali hadden we hem echt wel nodig gehad :-) Vandaag is een warme dag voor Alaskaanse begrippen: 24 graden. Naar het hotel met een taxi en ingecheckt. Toen met de bus down town. Je komt dan nog eens wat mensen tegen; een zeer kleurrijk gezelschap in de bus. Wat rond gelopen in Anchorage en daarna lekker gegeten in een restaurant aan het water. Lekkere visschotel en karaboe schotel. donderdag 3 juli Vandaag de dag van het lange wachten; ons vliegtuig gaat pas om 15:20 uur en we moeten hier om 11 uur uit.