7 augustus

Door R. Brouwer - 08-08-2014 23:24

Om 4 uur werden we al wakker, van de jetlag, toch maar een beetje in bed blijven hangen en er om 6 uur uit gegaan. Na het ontbijt zijn we naar Hollywood gereden, we hebben daar wat rond gereden, foto's gemaakt. Beetje toerist uitgehangen. Daarna zijn we naar Glendale gereden en daar zijn we gaan shoppen. We zijn lang bezig geweest en goed geslaagd. Onze gastvrouw zei ons dat ze nog nooit zo'n grote tas had gezien. Ook had ze verteld dat er bij die shop hallen een plein was met een fontein, muziek en eettentjes. Gelukkig hebben we dat gevonden en hebben we daar geluncht. Met als uitzicht een gouden naakte man in het midden van de fontein. Na de lunch zijn we weer gaan shoppen. Toen we alles gehad hadden, terug naar de auto. We zouden naar Griffith Park gaan. Een groot park wat naast het stadsdeel Glendale ligt. Daar hebben we lekker in de zon gelegen. Genoten van het weer, 27 graden. Na een uur zijn we weer naar huis gereden omdat het etenstijd was. Er stond broodje hamburger op het menu. Wat er natuurlijk wel in gaat. Toen mama het pak met hamburgers openmaakte schikte ze zich rot. Ze waren twee keer zo dik als wat we gewend zijn. We hebben ze maar doormidden gesneden, toen was het wel te doen.
Na het eten zijn we naar het strand gereden, naar Venice beach, dit is ongeveer een uur rijden. We kwamen aan voor zonsondergang, Roy besloot om nog even een duik te nemen in de zee, wat nog best warm was. Er waren hele hoge golven, sommige wel drie meter, er waren ook veel surfers. We hebben de zonsondergang gezien en zijn daarna weer terug naar de auto gelopen. Onderweg kwamen we een zwerver tegen, hij zei niks, hij snurkte. Hij lag op de grond te slapen, met zijn 'bezittingen' in zijn hand. Het is hier nu 10 uur 's avonds, wij gaan slapen, in Nederland is het nu 7 uur 's ochtends, tijd om op te staan en voor ons om te gaan slapen, welterusten!