16 augustus Las vegas

Door R. Brouwer - 20-08-2014 02:54

Eindelijk konden we een beetje uitslapen, slapen tot we wakker werden, heerlijk. De temperatuur in Zion park was flink gedaald. De zon was nog niet te zien. En er stond een heerlijk fris windje, het was leefbaar. Vandaag gingen we naar Las Vegas. We zouden gaan shoppen, in de grote outlet hallen. We gingen helemaal los. We hebben veel gekocht voor weinig, zoals Vans, Uggs, Clarks, Calvin Klein, Tommy Hilfiger en Lucky Brand. Mede dank aan tips van Freija om een lege koffer mee te nemen om alles wat je koopt daar in te doen. Tijdens het shoppen zijn de mannen naar het vliegveld gereden om te checken waar Roy zich de volgende ochtend in moest checken voor zijn vlucht naar Amsterdam. Omdat hij nog naar Kreta op vakantie ging. Na het shoppen zijn we naar de camping gereden. Even snel een duik genomen in het zwembad, omdat het hier 40 graden is. Daarna hebben we ons opgemaakt voor het avond leven in Vegas. We zouden The Strip gaan de bekijken. De hoofdstraat van Las Vegas. Om het in een woord samen te vatten. Het was geweldig. De hotels zijn groot en uitbundig, heel mooi versierd met licht. De billboards zijn zo groot en geven veel licht. Straatverlichting is niet nodig hier. De vrouwen lopen op toren hoge hakken met korte strakke jurkjes, en de meeste mannen in pak. Wat natuurlijk niet verkeerd is. We zijn rond 11 weer vertrokken naar de camping. Waar we even een heerlijke douche hebben genomen met een prive hot tub en op maak tafel. Daarna zijn wel snel naar bed gegaan omdat de wekker om 6 uur weer ging.