Dag 1

Door J.P.R. Wagner - 03-06-2014 02:56

Vandaag begon het dan echt.

Vanmorgen om 6 uur kwan Taxi Steen ui Ommen voorrijden om ons naar Schiphol te brengen. Met 4 koffers en de buggy van Simon hadden we elk geval genoeg bagage. Op Schiphol moesten we achteraan aansluiten in een lange rij van mensen die ook wilden inchecken. Opschieten deed het niet echt maar een dik uur later waren we eindelijk de koffers kwijt en was er niet echt veel tijd meer om rustig in de tax free te neuzen maar moesten we ons melden bij de gate. Na de veiligheidscheck konden we wachten bij de gate. Die duurde niet zo heel lang en al gauw konden we onze plaatsen opzoeken in het vlieguig van Delta dat ons naar Boston zou brengen. Gelukkig zat ik niet zo opgevouwen als in  de vakantie charters van de vorige vliegvakanties. In de stoel voor je zit een beeldscherm met touchsreen waar je films seriesc en spelletjes kunt doen dus echt verveleb hoef je je niet gedurende de 8 uur die de vlucht duurt. Zo heb de series House of Cards en Mad Men bekeken en heeft Simon Sesamstraat gekeken.

Na de landing was het aansluiten in de rij voor de grens controle die duurte een half uur. Na het scannen van vingerafdrukken en het maken van een foto lagen de koffers inmiddels al op de lopende band en konden we zo doorlopen naar de taxi standplaats voor de taxi die ons naar het Holiday Inn hotel zou brengen. Na een ritje van een half uur en de eerste $75,-- armer kwamen we aan in het hotel. Daar hebben we om 15.00 uur {21.00 uur in NL} eerst maar eens een midaagdutje gedaan.

Om 18.00 uur zijn we gaan eten bij de Italiaan hier om de hoek Daar hebben we lekker gegeten. Inmiddels is her hier 20.50 maar ik ga lekker slapen want bij jullie is het 2.50. Welterusten.

Greet Wagner 03-06-2014 10:10 {{button-21130}}

Heel leuk om zo jullie reis te kunnen volgen.

carin en erik uit hengelo 03-06-2014 10:11 {{button-21131}}

Fijn dat de heenreis goed is verlopen! Nu kan het grote avontuur beginnen. Wat een stoere grote camper, da's weer eens iets anders dan een VW busje uit de jaren 70;)haha
heel veel plezier en de groetjes aan de family

Eva 03-06-2014 11:18 {{button-21137}}

Wat leuk om te lezen!!!
Lekker genieten daar, dan genieten wij met jullie mee. Dikke kus.

Stephan 03-06-2014 22:31 {{button-21165}}

Welcome to the United States of America. The land of the home and the free. Het land van de onbegrensde mogelijkheden. Gelukkig is de reis voorspoedig verlopen. Hoe vond Simon zo'n lange vlucht?

Geniet ervan, want voordat je het weet sta je weer met beide voeten op Hollandse grond.