Dag 27 Lake Isabella

Door Jack & Marion - 11-08-2014 07:33

Vandaag blijven we lekker op de campground, vakantie vieren.
Goed gepland want Lonneke heeft de hele nacht overgegeven, doodziek, waarschijnlijk door de hitte bevangen, aangezien ze niets anders heeft gegeten dan wij. In de hele consternatie is Braus ook nog uit bed gevallen, zodoende heeft bijna niemand geslapen.

Marion en ik zijn 's morgens gewoon opgestaan en de kinderen hebben uitgeslapen tot een uurtje of 1. Gelukkig is Lonneke er weer beter aan. We hangen de hele dag aan het zwembad, heerlijk.
Braus heeft nog steeds geen slang, beer of bergleeuw gezien. Des te spannender worden de verhalen van de lokale bevolking; een vrouw die onderweg stopt om een giftige slang dood te schieten... ( het zijn en blijven cowboys 😁) haar broer die een boomgaard heeft waar 's nachts de beren fruit komen stelen..... Een buurman die aan de wandel was en een bergleeuw die het op hun gemunt had moest verjagen..

Misschien vanavond, dan lopen we naar een nabijgelegen restaurant en zien we misschien slangen. Slangen komen namelijk in de nacht op het lekkere warme asfalt liggen..... In dit gebied zitten alleen al 14 soorten zeer giftige ratelslangen, die hopen we niet tegen te komen. Doel is een Kingsnake te zien, zwart, met wit en niet gevaarlijk. Hoe opvallender de slang hoe minder gevaarlijjk hebben ze ons voorgelicht.

We zijn in het nabijgelegen restaurant Sierra Vista gaan eten, heerlijk, een echt Amerikaans Steakhouse, wel wat voor de upperclass, de Hummers stonden buiten, poepievol, maar heerlijk gegeten. Lekker buiten gezeten..... Amerikanen zitten altijd binnen, bij de airco...Wij dus buiten op het terras genoten van het eten, de zonsondergang tegen de achterliggende bergwand en de leuke gezellige gesprekken met de kids.

Onderwijl het eten kwam er nog nog een flinke groep wilde kwartels voorbij lopen. Die wilde dieren , dat blijft leuk.

Aansluitend gewapend met de zaklamp de prairie in, op zoek naar slangen.....helaas niets gevonden, vannacht nog maar een keer proberen, nu maar eerst de kroeg in 😃 ........nee hoor, niet wat jullie denken, kaarten met de kids..... Verder hebben we gespeeld met een behekste jukebox, wat je ook koos, hoeveel je ook betaalde, 1 op de 2 nummers is 3311, een of ander country and shitrocknummer 😳😳