Dag 29 Las Vegas - New York New York

Door Jack & Marion - 14-08-2014 07:22

Vandaag de laatste dag in de camper, vroeg opgestaan en in de brandende hitte, pffffff graadje of 35-40 in de morgen al.... de camper schoongemaakt en de bagage zo ver als mogelijk ingepakt.

We krijgen natuurlijk niet meer alles in de koffers, we hebben inmiddels al minstens 30 paar schoenen bij ons.... Dat weegt niet op tegen het beddengoed, de handdoeken en alle andere zaken die we weggooien, dat wordt een extra koffer bijkopen 😩😩

We pakken een koffer in met zaken die we nog in Las Vegas en de terugreis nodig hebben en de rest stoppen we in de 2 andere koffers. De handbagage is ook al klaar en wat niet past zit in diverse losse tassen. Na een paar uurtjes hard werken is de camper schoon en zijn we vertrek gereed.  We rijden in een uurtje of 3 naar de luchthaven van Vegas, daar hebben we een auto gehuurd. Aansluitend rijden we in convoy, Jack in de RV en Marion in de auto, naar het camperverhuurbedrijf om de RV weer in te leveren.

Hier bleek dat de inspanningen aan de kastjes van mij overbodig waren aangezien dat niet gecontroleerd werd. "These cabinets are shit, we need to repair them all the time" balen, geen voldoening van mijn inspanningen. Vanwege het 2 dagen te vroeg inleveren kregen we een leuk bedrag terug.... Hiervan kunnen we de extra nacht in Vegas en de huurauto betalen, dat is nog eens mooi 😃😃😃 wel moesten we nog een keer terug omdat Lieke haar Iphone en haar Ipad in de camper had laten liggen.......

Op naar Vegas, the Strip, we slapen vannacht in New York, New York.... Wat een fantastisch hotel, Recht tegenover de M&M shop, kaasje voor de meiden dus. Dit hotel is een "replica" van New York, compleet met vrijheidsbeeld, bruggen, straatjes etc. Etc. Heerlijk gegeten in een burger restaurant waar ieder zijn eigen Hamburger kon samenstellen evenals de frietjes. De burger was zo groot die kregen we niet eens op.

Natuurlijk moest er nog geshopped worden door L&L, de shoppingqueens. Die mochten alleen de strip op en kwamen weer met mooie spullen thuis. Aansluitend zijn de kids nog in de rollercoaster van New York New York geweest. Marion en ik hebben nog een lekkere afzakker genomen in de pianobar, een soort crazy piano's waar tegen betaling ieder gewenste song wordt gespeeld en er dus een vet feest was.

Voor ons doen laat naar de kamer terug en heerlijk gaan slapen op onze EIGEN kamer in een heerlijk bed... Natuurlijk eerst lekker in bad gelegen. We verheugen ons op morgen, want ondanks dat we genoten hebben van de natuur en campgrounds zijn we echte stadsmensen en hebben toch wel luxe en alles bij de hand nodig.