Reis naar Palm Springs

Door Jacqueline Lucas Van Der Burg - 31-07-2014 22:05

Waker worden in je camper op een camping in long bedacht om 5 uur vanwege alle tijd verschillen voelt toch anders als om 6:00 uur wakker worden voor je werk. Na een in elkaar geflanst ontbijt helaas zonder koffie want we dachten oplos koffie gekocht te hebben maar bleek dus gewone koffie te zijn. Gelukkig ook thee gekocht deze smaakte beter. Om 8:00 uur liepen we al langs de boulevard richting de haven. Aan de overkant ligt de queen marry ook net zoals de ss Rotterdam een oud stoom cruise schip en daar naast nog een echt cruise schip waarvan we de naam niet konden lezen. In het water op een soort slang zat een hele groep pelikanen met hun jongen te genieten van de zon. We gaan onze route voor vandaag in programmeren en dan onderweg naar Palm Springs voor onze volgende avontuur. Na een fijne rit van zo'n 110 mijl, wel nog even in een file gestaan door een ongeluk vlak voor ons, twee auto's zaten goed in elkaar en de airbags hadden hun werk gedaan. We zijn inmiddels aangekomen op de camping Traveller RV Park en werden door een aardige vrouw ontvangen die kennelijk heeeeel lang geleden op haar 17 is verhuist naar Amerika. Amerikanen zijn redelijk open in hun gesprekken en voordat je het in de gaten hebt weet je alles. Dit was gisteren met onze buurvrouw op de andere camping ook zo. Blijkt dat elke camping tijdens de receptie sluitingstijden iemand die zelf ook gast is je dan ontvangt. Zitten nu even bij te komen want het is hier behoorlijk aan de temperatuur, gaan zo even zwemmen en dan Palm Springs verkennen en ook niet onbelangrijk geld tappen want dat vliegt hier links en rechts uit je zakken.