Los Angeles

Door Bert Vink - 15-08-2014 05:24

De eerste paar dagen in LA zaten we op de camping. Erg prima camping met mooi zwembadje en (alweer) hottub!!! We hebben hier niet erg veel gedaan.

Bert en Lyanne zijn wezen wandelen richting the Crystal palace. Marit, Tijn en Fenne bleven lekker op de camping om te chilluh en te zwemmen.

Fenne werd hier een 'lobster'. Ze is van top tot teen verbrand (haha).

We genoten de twee avonden van een prachtige vuurwerkshow. We zaten namelijk vlakbij Disneyland.

Na 2 nachtjes op deze camping zijn we 's ochtends de camper gaan inleveren.

We werden met een busje vervoerd naar het hotel. Pap stapte eerder uit bij de autoverhuur om een auto'tje uit te zoeken. Hij kwam terug met een witte Nissan waar het oplaadding voor de tomtom het niet van deed. DUS: met z'n alle terug naar de autoverhuur om een nieuwe auto uit te zoeken. Het werd een witte Chrysler (ofzoiets).

Toen meteen naar Hollywood gereden. Hier over de walk of fame gelopen en Robbin Williams nog gespot bij Madame Tussauds (haha).

Toen op jacht naar de huizen van celebrities in Beverly Hills. We hebben bijv. de huge poort van Eddy Murphey gezien..........

Daarna zijn we lekker doorgereden naar Santa Monica, een prachtige kustplaats waar Fenne EIN-DE-LIJK Nikes heeft gekocht.

Nadat we lekker zijn wezen eten bij een italiaan gingen we terug naar het hotel.

Vandaag hebben we lekker gezwommen in ons onbeschrijfelijk mooie zwembad met hangmatten, loungebanken, loveseats etc etc etc. (Oh en weer een hottub ofcourse)

Rond de middag weer naar Santa Monica gereden. De dames zijn lekker wezen shoppen terwijl de heren de pier (met pretpark) van Santa Monica bekeken. Daarna nog even over het strand gelopen.

Op de terugweg hebben we gegeten bij ons favoriete Amerikaanse restaurant/fast-food keten: DENNY'S

Nu weer in de superdeluxe hotellobby, en na dit bericht gaan we lekker douchen en slapen. Morgen vertrekken we om 6.30 richting vliegveld om rond 9.00 te vertrekken naar Chicago.

Vervolgens vliegen we vanuit daar naar Schiphol. We zullen zaterdag rond 9.30 landen in Nederland!!!!!

Tot gauw allemaal!!

ps. ik heb een aantal foto's online gezet! De rest zien jullie wel als we thuis zijn!