Dag 3: New York --> Philadelphia

Door Henk-Jan Pennings - 10-08-2015 04:28

Na 2 overnachtingen in het hotel in New York zullen we dag 3 gaan starten met het ophalen van de camper, waar we de komende 2 weken mee rond gaan trekken tot Miami.

We hebben een taxi gepakt naar een plaatsje buiten New York waar we de camper gingen ophalen. Daar aangekomen werden de nodige papieren getekend en werd onze camper gehaald. Een flinke jongen van 3m breed, 3,5m Hoog en 10m lang. Na een inspectie ronde waar gekeken werd naar schade die er al aanwezig is en een uitleg hoe alles werkt waren we klaar om de weg op te gaan en onze Roadtrip te beginnen.

Dit begon enigszins moeizaam omdat vaders in het begin toch wel moeite had om dit monster te besturen. Dit heeft ons zeker wel wat middelvingers en scheldende Amerikanen opgeleverd: "daar heb je weer van die k*t toeristen" moet er vast wel een aantal keer gedacht zijn haha. Toen hij eenmaal de camper onder controle kreeg is de rit goed verlopen en zijn we eerst gestopt bij de dichtstbijzijnde Walmart om inkopen te doen.

Na een 3uur rijden zijn we op de camping aangekomen waar we de 1e nacht in de camper zullen gaan doorbrengen. Het is een rustige camping waar waarschijnlijk voornamelijk mensen die op doorreis zijn stoppen om te overnachten en/of wat oudere fossielen die gewoon van de rust willen genieten.

De planning was om vandaag Philadelphia te bezoeken maar aangezien we pas laat op de camping aankwamen hebben we besloten om vanavond rustig aan te doen en de volgende dag vroeg in de morgen naar Philadelphia te gaan.

Ondanks dat er op de camping vrij weinig te beleven was, was er nog wel een prima zwembad aanwezig waar we mooi ff een frisse duik in konden nemen. Vervolgens hebben we wat gegeten en een biertje gedronken en gaan we nu vroeg ons bed in om bij te komen van twee heftige en fantastische dagen in New York en de eerste rit met de Camper!