Dag 7: Shenandoah --> Charlotte

Door Henk-Jan Pennings - 14-08-2015 02:46

Gisteravond hebben we besloten om de "The Great Smokey Mountains" over te slaan aangezien het te ver uit de richting ligt, we moeten al +/- 900km rijden naar Charleston, en dan zouden we nog eens 300km om moeten rijden(voornamelijk bergwegen) als we wel door het Natuurpark zouden gaan.
Dus om die reden hebben we de route aangepast en hebben we besloten een tussenstop te doen op een camping in Charlotte, omdat de 900km in een dag zowiezo te veel was om aan een stuk door te rijden.

Toen we bij de Camping wegreden hebben we eerst nog een groot gedeelte door de bergen van Shenandoah moeten rijden om de snelwegen te bereiken. We hebben om en om allemaal een gedeelte gereden. En af en toe nog een keer gestopt om een keer te roken, drinken en van het uitzicht te genieten. Bij de laatste stop voor de snelweg werd de TomTom ingesteld naar de camping in Charlotte..

Eenmaal in Charlotte aangekomen en de "camping" in zicht leek te zijn, bleek dat we niet bij een camping aangekomen waren maar bij een caravan/camperverkoper..

Dit was een grote tegenvaller aangezien iedereen moe was van de lange rit! Het viel gelukkig mee, want de man van de zaak gaf ons een adres van een camping in de buurt. We moesten nog maar 50km verder rijden om bij een camping aan te komen. Nu maar hopen dat er plek is haha.

Het is een kleine camping die echt bedoeld is als tussenstop.. Dus niks te doen op deze camping. Wel was er weer een zwembad aanwezig dus daar zijn we maar gelijk ingedoken. Ook de douches waren prima en er was (slechte maar wel) WiFi aanwezig.

Nu we de eerste 550km erop hebben zitten gaan we vanavond vroeg naar bed om morgenochtend te beginnen aan de laatste kilometers naar Charleston.

Als we in Charleston aangekomen zijn zitten de grootste ritten erop. Dan liggen de volgende plaatsen die we gaan bezoeken niet zo ver meer uit elkaar en zullen we dus minder op de weg zitten..

Voor nu welterusten en tot morgen! X

Helma 15-08-2015 18:49 {{button-34344}}

Leuk om de verslagen te lezen en de foto's te zien! Ik hoop dat jullie het net zo goed hebben als het lijkt! Geniet er van x

Goof 15-08-2015 18:56 {{button-34345}}

Wat ongelofelijk gaaf allemaal, ik zeg super jaloers. Heel veel plezier en geniet ervan!!!

Jacqueline Vossen 15-08-2015 19:16 {{button-34347}}

Tja, reizen hoort er bij! Maakt niet uit als je weet wat je allemaal nog te wachten staat! Ik kijk verlangend uit naar het volgende verslag ennuh....om en om rijden: Demi toch niet hê hahaha

Toine en Saskia 16-08-2015 08:32 {{button-34356}}

Wat een belevenis. Een reis om nooit te vergeten. Op een vuurtje koken en beren om je heen. Geweldig die natuur. We blijven volgen.

Henk & Bea & Arne & Tamara 16-08-2015 12:33 {{button-34372}}

Papa en mama vinden het prachtig om zo alles mee te kunnen volgen. Veel plezier nog! Groetjes

jos en karin 16-08-2015 16:28 {{button-34382}}

Het is wel een reis van je leven he. Geniet er lekker van en ik wacht op de volgende verslag. Veeeel plezier allemaal.