Dag 11: Savannah --> St. Augustin

Door Henk-Jan Pennings - 17-08-2015 23:04

We laten Savannah vandaag achter ons en gaan door naar onze volgende bestemming: St. Augustin

Na een klein uur rijden kwamen we in een flinke storm terecht! Het regende zo hard dat alle auto's een flink stuk zachter begonnen te rijden en dat de auto's voor ons maar nauwelijks te zien waren. Het is hier op dit moment het Hurricane season, dus door het broeierige weer kunnen er in deze regio korte maar krachtige stormen ontstaan.

Eenmaal op de camping aangekomen was het nog niet gestopt met regenen, dit was zonde want de camping lag naast het strand, dus dit was een mooie dag geweest om lekker aan het strand te gaan liggen.  Zoals de meeste campings stond onze naam niet goed gespelt. Pennings schijnt moeilijk te zijn voor amerikanen, De reservering stond wel op een bijzondere naam: Henrique Panninho .

In plaats van het strand werd het een pot kaart leggen in de camper..

S'avonds was het weer redelijk opgeknapt en zijn we bij een vis restaurantje uit eten geweest. Erna hebben we bij de receptie even de WiFi opgezocht, om weer wat verslagen te plaatsen aangezien we hier al een paar dagen mee achter lagen.

We besloten vanavond niet veel meer te doen aangezien het weer opnieuw slecht geworden is. We gaan morgen vroeg ons bed uit, om dan nog St. Augustin te gaan bezoeken voor we naar onze volgende bestemming gaan: Daytona Beach!