Dag 13: Daytona Beach --> Orlando

Door Henk-Jan Pennings - 20-08-2015 04:41

Vandaag gaan weer verder naar het zuiden afdalen, Orlando is onze volgende bestemming. Voordat we Daytona Beach gaan verlaten, gaan we eerst nog langs bij een van de grootste racebanen van Amerika.

Hier wordt jaarlijks de Daytona 500 gereden. Dit is de grootste race van Amerika na de Indy 500. We hebben hier een rondleiding gehad en zijn met een busje over de baan gereden.

Vervolgens hebben we onze reis doorgezet richting Orlando, waar we het Universal Studio's Park gaan bezoeken.

Halverwege zijn we weer even gestopt om een big Mac naar binnen te werken. Na bijna op bestemming aangekomen te zijn bleek dat we niet bij het goede adres waren.. Gelukkig lagen we niet heel ver uit de richting, 10km verder hadden we de camping gevonden. Deze camping ligt op het terrein van Walt Disney. Het is een grote camping met een flink zwembad.

In Orlando was ook een vriendin van demi (Laura) op vakantie met haar broer en ouders. Die zijn vanmiddag langsgekomen bij ons op de camping en daar hebben we onze vakantieverhalen mee uitgewisseld. Zij hadden de  pretparken al bezocht en hebben ons al vast warm gemaakt voor morgen als we zelf het park gaan bezoeken.

Met z'n allen hebben we vervolgens GeBBQed, en een duik genomen in het zwembad. Rond een uur of 9 zijn ze weer vertrokken en hebben wij nog even bij het zwembad rondgehangen.

Nu ons bed in en op naar morgen: Universal Studio Park

Jet verberne 20-08-2015 06:36 {{button-34569}}

Zo leuk om jullie te volgen! Wat een reis, fantastisch!

Jacqueline Vossen 20-08-2015 08:51 {{button-34577}}

Goeie vooruitzichten PRETPARK!!!
Prachtige campings trouwens met mooie zwembaden! Ziet er aanlokkelijk uit allemaal

Yolanda Barella 20-08-2015 11:11 {{button-34584}}

Ziet er allemaal heel gaaf uit!
Top vakantie denk ik.
Wat ik nog wel mis zijn foto's van de binnenkant van de camper....ben benieuwd hoe dat er uit ziet haha
nog veel plezier en een dikke kus voor jullie allemaal

Sonja en goof 20-08-2015 12:29 {{button-34586}}

Wij zijn toen naar de race geweest, de opening is mooi maar naar drie rondjes had ik het al gezien haha maar goof vond het geweldig. Kreeg gelukkig wel oordopjes. Heel veel plezier in universal en het is super leuk om jullie te volgen. Wat een geweldige reis maken jullie.