Dag 15: Orlando --> Naples

Door Henk-Jan Pennings - 23-08-2015 14:48

We gaan vandaag Orlando weer verlaten om door te reizen naar Naples. Na ongeveer 4 uur rijden en twee korte pauzes onderweg zijn we op de camping aangekomen. Hier zullen we 2 dagen gaan overnachten. Ook is dit alweer de laatste camping waar we gaan verblijven..

We zijn benieuwd. De buschaufffeur in Charleston zei al: :"skip everything, go straight to Naples."

Toen de camper geïnstalleerd was zijn we gelijk het zwembad ingedoken om even bij te komen van de lange rit die we vandaag gemaakt hebben. Bij de camper kregen we bezoek van een wasbeertje.

s'avonds zijn we naar Naples gegaan. Een mooie stad met een schitterend strand. Toen we de camper geparkeerd hadden zijn we (na eerst een heel stuk verkeerd gelopen) op het strand aangekomen. Onderweg naar het strand kwamen we door de villa wijk van Naples, hier zagen we de ene grote villa na de andere.

Het strand is prachtig, we waren al wat later op de avond dus we hebben de zonsondergang aan het strand mogen aanschouwen, wat schitterende plaatjes opleverde.

Na het strand zijn we de binnenstad ingelopen dat Down Town werd genoemd. Dit is het dure gedeelte van Naples, hier ligt de winkelstraat Fifth Avenue met dure winkels en verschillende restaurantjes.

Na lang op zoek geweest te zijn naar een betaalbaar eettentje waren we bij een Italiaans restaurant terecht gekomen. Hier hebben we op het terras heerlijk kunnen eten en een paar biertjes gedronken. Vervolgens zijn we weer richting camper gelopen om terug naar de camping te gaan.

Op de camping zijn we optijds gaan slapen want iedereen was kapot, ook moeten we er morgen weer betijds er uit, want morgen staat een bezoek aan de Everglades op het programma.