Grand Canyon

Door Bernadet Gelinck - 01-08-2015 07:15

Vanochtend gingen we op tijd op pad, zodat we de shuttlebus konden nemen. Deze shuttlebus brengt je naar enkele uitzichtpunten van de Grand Canyon die je niet met de auto of camper e.d. kunt bereiken. De zon scheen dus het waren prachtige uitzichten, maar na een tijdje begon het te onweren en iets te regenen.
We hadden sowieso besloten om om 12.00 uur weer te vertrekken, omdat we vandaag een behoorlijk eind (599 km) moesten rijden. We gaan nl. op weg naar Yosemite National Park, maar dit is te ver om in 1 dag te rijden. We splitsen het op in 2 dagen. Vandaag rijden we tot Barstow, waar we overnachten op een KOA camping (soort van ANWB camping). We zijn vanavond rond 20.00 uur gearriveerd en daarna even snel wat te eten gemaakt.
Morgen hebben we wederom een lange reisdag voor de boeg. We willen via de Tioga pas Yosemite National Park binnenrijden. Deze Tioga Pas schijnt een erg mooie route te zijn, dus we zijn benieuwd.
In Yosemite staan we 2 nachten op campground Upper Pines en ook dit keer weer zonder voorzieningen (dus wederom even geen WiFi....)

Leni 02-08-2015 09:45 {{button-33163}}

Hey vakantiegangers wat een prachtige foto's en wat hebbben jullie al veel gezien.

Hermien 02-08-2015 10:16 {{button-33169}}

Wat een avontuur en het uitzicht is prachtig.Geweldig dat jullie dit samen mee mogen maken! geniet!

Pa en Ma 03-08-2015 11:58 {{button-33284}}

Wat mooi wat mooi wij denken dat jullie de ogen uitkijken,Maar wel vermoeiend wij denken als jullie thuis zijn drie dagen slapen. geniet er nog maar van groetjes