Los Angeles (3)

Door Bernadet Gelinck - 11-08-2015 07:40 Vanochtend wederom op tijd op want, om 11.00 uur moesten we bij Cruise America zijn om de camper in te leveren. Na een laatste schoonmaakronde, koffers check en alles weg wat weg kan ronde, waren we om 9.00 uur weg van de campground. Eerst nog even propaan en benzine aftanken en daarna door naar Cruise America. Onze TomTom heeft ons altijd prima de weg gewezen, maar dit keer vertelde hij op een gegeven ogenblik dat we onze bestemming hadden bereikt aan de rechterkant midden op de interstate (snelweg met 5 rijbanen).... Het klopte inderdaad dat zich daar Cruise America bevond, maar we moesten toch eerst nog de afslag nemen ;-). Na een inspectieronde konden we alle koffers/tassen uit de camper halen en de stoelen en de bed/handdoekpakketten in de daarvoor bestemde bakken achterlaten. Na een laatste handtekening konden we buiten wachten op een taxi die ons naar ons hotel voor vannacht zou brengen. Met een heuse limosine taxi gingen we op pad. Na het inchecken in het hotel hadden ze ons in eerste instantie op 1 kamer geplaatst. De receptioniste vertelde dat er voldoende ruimte was. Eenmaal op de kamer bleken er wel 2 ruime bedden te staan, maar met ons vijven toch wel krapjes..... Ik dacht ook dat er op de voucher toch echt 2 kamers stond. Bij navraag wat er nu uiteindelijk op de ingeleverde voucher stond, bleek dat er toch een fout was gemaakt en dat we toch echt 2 kamers hadden. 1 Kamer voor de jongens vannacht en 1 kamer voor ons. 's Middags zijn we Los Angeles gaan bezoeken. We zijn o.a. bij Venice Beach, Farmers Market, Hollywood (Walk of Fame en de bekende cementtegels met hand- en voetafdrukken van beroemdheden geweest). Wat een enorme massa mensen.... Daarna was het tijd om weer naar ons hotel te gaan. Wat een chaos het verkeer in LA! Om 21.00 uur waren we weer terug en hebben we nog wat gegeten. Onze laatste nacht in het Zuid-Westen (California) en dan morgenmiddag op weg naar New York!