San Francisco dag 1

Door Edith Nieuwenhuyse - 06-08-2015 05:25

Vanmorgen vroeg wakker op de camping. We hebben ontbeten, aangekleed en de koelkast schoongemaakt. De bedden afgehaald en de laatste spullen in de koffer. Alle overbodige dingen uit de koelkast maar weggegooid. We hebben er niets meer aan in de komende week omdat we in hotels zijn.

Om 9 uur reden we weg naar Newark. Daar moesten we de camper inleveren bij Cruise America.

De man van Cruise America kwam de camper snel nalopen, daarna weer in de rij om uit te checken. Ondertussen stond er al een taxi klaar om ons naar het hotel te brengen.

Het was een rit van 3 kwartier en we stonden om 12 uur voor het hotel. Eigenlijk mochten we pas om 15 uur inchecken maar gelukkig konden we gelijk op de kamer. We hebben een familiekamer met een dubbel tweepersoonsbed en een bad. Heerlijk!

We hebben heel even relaxed en zijn rond 13.00 uur gaan lopen naar Fishermans wharf.

Onderweg een heerlijke bagel gekocht.

Fishermans wharf is echt leuk! Heerlijk aan de kust, mooi weer en veel straatartiesten. Het was echt leuk om te zien. Ook zijn we nog naar pier 39 gewandeld om naar de zeeleeuwen te kijken. Was ook al weer zo leuk! Al met al hadden we een kleine twee uur gewandeld en rondgekeken.

Daarna weer terug en even op een terrasje was gedronken. Daarna terug naar het hotel.

Even lekker op bed gelegen. Om half zeven zijn we naar een Italiaans restaurant gegaan. Maar dan ook een echt Italiaans restaurant. We hebben heerlijke pizza's gegeten en een lekker toetje. We vonden het een super gezellig restaurant, het zat helemaal vol en een gezellige sfeer. Nu zijn we weer terug op de kamer. Charlotte zit net lekker in bad en straks gaan wij ook nog even.

Morgen een nieuwe dag SF........