Santa Monica/ Los Angeles

Door Edith Nieuwenhuyse - 10-08-2015 07:03

Santa Monica / Los Angeles

Pfffffff wat een dag zeg..... We moesten 540 km rijden vandaag over de highway 1.

Na het ontbijt zijn we om 8.45 uur vertrokken...... Uiteindelijk zijn we pas om 19 uur aangekomen..... Het reed absoluut niet door , wat ook wel te verwachten was, veel file onderweg. We waren het spuug en spuugzat!

Wat een verkeer bij Los Angeles.... Toen namen we vlakbij het hotel een verkeerde afslag waardoor we op een groot parkeerterrein terechtkwamen. Gelukkig was er een aardige dame die ons naar de uitgang wees.

Bij het hotel aangekomen, een straat achter het strand waar het ook al een gekkenhuis was qua verkeer, was  er gelukkig valet parking.

Een aardige man bij de voordeur van het hotel achter een deskje vroeg wie we waren, pakte een grote kar voor onze bagage en we hoefden alleen maar de autosleutel af te geven.... De rest werd geregeld. Als we weggaan staat de auto weer bij de voordeur. Heerlijk! Daar waren we echt even aan toe... Wel ff betalen natuurlijk! Hahahhaha...

Bij het inchecken waren ze ook supervriendelijk! We hebben gelijk voor morgen ochtend een tour geboekt. Om 9.30 uur worden we opgehaald door ene Samuel en hij laat ons in 4 uur de highlights van Los Angeles zien. We hebben absoluut geen zin meer in een hele dag door deze stad te gaan met een hop on hop off bus.

Morgenmiddag willen we dan even naar het strand of een rondje winkels.

Wat wel ontzettend leuk was van deze dag dat er in San Simeon het strandje vol lag met zeekoeien. Was een heel leuk gezicht!

Vanavond hebben we bij een restaurant hier om de hoek van het hotel gegeten. Was lekker! Nu is het 22 uur... En ik ben het echt ff zat! Dadelijk lekker even badderen en dat slapen! Morgen laatste dag!

Ikzelf wilde dolgraag even Malibu beach zien maar daar zijn we met een gangetje van 55 mile voorbij gereden... Helaas geen foto dus!