Laatste dag!

Door Edith Nieuwenhuyse - 11-08-2015 06:52

Laatste dag in Amerika

Vanmorgen hebben we in de lobby ontbeten, muffins met een kop koffie of jus.... Iets anders was er niet. We snakken naar een volkoren boterham met kaas en een beker melk/ karnemelk.

Hahahahaha....

Na het ontbijt werden we opgehaald voor de tour. We hadden een overenthousiaste chauffeur/guide.... Hij vertelde van alles en en nog wat over Beverly hills, Hollywood en waar en waar de bekende mensen woonde, waar Michael Jackson was overleden enz enz. Er zaten verschillende nationaliteiten in het busje en hij noemde iedereen een team.... Wij waren team Vonk from the Netherlands.

In Beverly Hills werden we gedropt voor een half uurtje.. En in Hollywood op de Walk of Fame voor 3 kwartier. Het was genoeg...... Na 4 uurtjes werd team Vonk weer afgeleverd bij het hotel.

We waren moe.. Zijn even in het hotel geweest en daarna even gaan lunchen. Het was ondertussen half twee. De guide had ons verteld dat tegenover ons hotel in de shoppingmall een foodcorner was met uitzicht op de oceaan. Daar hebben we even gegeten.

Na het lunchen zijn Charlotte en John naar de kamer teruggegaan en ik ben met Renske nog een rondje winkels gaan bekijken. De skecherswinkel, Victoria secret, Allstars... Allemaal even binnengelopen. Qua prijzen net zo als in NL.

Na het shoppen zijn wij ook naar de kamer gegaan. We hebben eigenlijk alleen nog maar op bed gelegen... Relaxen. Rond 20 uur zijn we nog even wat gaan eten en zometeen de koffers inpakken. We willen morgenochtend vroeg op en om 6 uur naar het verhuurbedrijf van de auto om em in te leveren en dan door naar het vliegveld. We vliegen om 9.45 uur eerst naar Houston en daar stappen we over. Woensdagmorgen landen we rond 9.20 uur.

Dit was dan onze Amerikareis. Een reis om nooit te vergeten. We hebben veel gezien, het gezellig gehad met elkaar, sowieso zal dit onze laatste gezinsvakantie zijn, verwacht ik, Renske vliegt uit ...... en............we hebben onze hondjes gemist....Lieve mam en Stan, hartstikke bedankt dat jullie 3 weken op de honden hebben gepast!!!! We zijn superblij dat jullie dit voor ons wilden doen.....!!!!!

Ik vond het leuk om de reacties te lezen onder het blog! Het was leuk om te doen en ga proberen het thuis uit te printen zodat we ook een soort reisboekje hebben.

Als ik thuis ben ga ik niet meer bloggen hoor....hahahaha..... Dan volgt weer het normale leven... Eerst met vier volle koffers met was!!!