Aangekomen in Los Angeles
Door Peter - 09-05-2015 08:02Na een vliegreis met wat opstartproblemen, waarbij we uiteindelijk 3 uur te laat vertrokken en dus ook 3 uur te laat aankwamen in Los Angeles, begonnen de problemen pas echt. Onze koffers kwamen allemaal van de bagageband, die van Jolanda als aller allerlaatste. Onze huurauto's ophalen verliep vlekkeloos. Bij het door ons gereserveerde hotel; Holliday Inn Los Angeles Airport, kregen we na een reis van 24 uur te horen dat onze kamers gecancelled waren! Met wat vage verhalen werd ons kenbaar gemaakt dat er verplichtingen naar hun toe niet nagekomen waren. Daar stonden wij dus om 23:00 uur zonder kamer en de reisagent die ons zou moeten helpen was in gebreke gebleven. Tioga was pas vanaf 24:00 Los Angeles tijd bereikbaar. Na een paar telefoontjes door Christien met Tioga, werd het duidelijk dat het Holliday Inn geen zuivere rol speelde in dit verhaal. Tioga heeft het midden in de nacht klaar weten te spelen om ons om te boeken naar een ander hotel en zeker niet het minste. We konden ons per omgegaan inchecken bij het Hilton Los Angeles Airport. Daar werden we vriendelijk en behulpzaam ontvangen, dit in tegenstelling tot de koude en zakelijke afwijzing bij het andere hotel. Voor ons heeft het Holliday Inn afgedaan. Het Hilton heeft echter laten zien dat ze de titel van tophotel waardig zijn. Uiteindelijk lagen we net na enen eindelijk in bed. Hierbij trouwens ook nog onze dank naar de medewerkers van Tioga die het probleem vakkundig opgelost hebben. Morgen gaat het dan toch echt van start in Amerika.
Reacties
mie wijnands 09-05-2015 14:27 {{button-28120}}
els 09-05-2015 15:30 {{button-28122}}
Annie en yvonne 09-05-2015 16:37 {{button-28124}}
Sonja Erkens - Kruip 09-05-2015 23:41 {{button-28129}}
Annemarie 10-05-2015 10:56 {{button-28137}}
Jack en Marion 11-05-2015 19:53 {{button-28187}}