Eindelijk in Orlando

Door K. Pak - 16-07-2015 04:47

Na een goede vlucht kwamen we maandagavond aan bij het airport hotel. Hier konden we bijkomen van de lange reis die we hebben gehad. We zijn ruim 18 uur onderweg geweest en hadden een tijdsverschil van 6 uur (vroeger dan in Nederland).

De volgende dag werden we opgepikt om de camper op te halen. We kwamen aan bij een grote autozaak waar ze de campers verhuurden. Nadat we eindelijk bijna de hele inboedel compleet hadden konden we dan echt op pad gaan. (Alleen moesten we zelf nog borden halen, want deze hadden ze niet meer).

Maar na een kwartiertje waren we al weer terug op het verhuurstation, omdat het dakluik bleef klepperen.  Gelukkig waren er gelijk 3 man paraat om ons te helpen en gingen we voor de 2e keer op pad richting Orlando. Onderweg zouden we boodschappen gaan en doen en dan zouden we rond 17.00 uur aankomen op de Camping vlakbij Orlando. Ook dit liep in de soep. Na een uurtje rijden kwamen we in een bijna stilstaande file terecht. Na een uur hierin te hebben gestaan en maar een paar mile te hebben gereden, namen we de afslag en dankzij de nieuwe tomtom konden we gaan rijden, met uiteraard een grote omweg. Uiteindelijk kwamen we rond 20.00 uur aan op de camping en was de receptie al dicht. Gelukkig had er een mevrouw op ons staan wachten, maar eigenlijk wist zij van niks en duurde het inchecken alsnog een half uur. Maar daar konden we dan weer eindelijk bijkomen op de campingplaats van deze vermoeiende reis.