Key Largo en inleveren RV

Door K. Pak - 04-08-2015 01:16

Langzaam richting Key Largo gereden om de volgende dag de RV in te leveren. In Key Largo een supermooie camping gevonden die weer heerlijk aan zee lag. Deze camping had ook een lekker zwembad. Hier hebben we de hele middag van kunnen genieten, ondanks dat er hele donkere wolken boven ons cirkelden. ’s Avonds ons laatste eten geprobeerd te koken, omdat het propaangas alweer bijna helemaal op was. Gelukkig lukte dit nog. Tassen inpakken en lekker van de laatste camperavond genieten.

De volgende dag stonden we bijtijds op, zodat we lekker uitgebreid konden ontbijten en de camper konden schoonmaken. Daarna richting Miami om de camper in te leveren.

Aangekomen bij het inleverstation duurde het even voor we aan de beurt waren. Ze wilde vast de taxi bellen en daarna onze controleronde doen. Bij het bellen van de taxi vertelde ze wel dat we tot 60 dollar van hun kregen, terwijl wij dachten dat we de hele reis kregen. Patrick heeft even zijn punt gemaakt bij deze vrouw, omdat we de camper al niet helemaal compleet meegekregen hadden. Zonder propaangas, geen borden, geen bezem, een kapot stoeltje voor buiten. Gelukkig kwamen we er wel op tijd achter dat we maar 1 kussen hadden etc. Het was dus een beetje raar gegaan. Uiteindelijk hebben we tot 60 dollar gekregen voor de taxi en de rest zelf ingelegd en in NL gaan we even uitzoeken hoe het allemaal zit.

Het hotel en onze kamer zien er erg goed uit. Heerlijk weer in een normaal (Kingsize) bed te liggen.