Dag 10 Bryce Canyon

Door Ruud en Ineke Vancouver / Calgary 2018 auto reis - 26-07-2015 03:17 Vandaag moesten we om half 8 opstaan. Om 9 uur stonden we bij de bushalte voor een gratis tour langs alle hoogtepunten in het gebied. In totaal duurde deze tour 3,5 uur. We zaten met best veel mensen in een bus en de chauffeur vertelde onderweg veel over het gebied. Hij vertelde alles erg leuk, met veel grapjes tussendoor. Op 5 verschillende plekken zijn we even gestopt om wat uitleg te krijgen en foto's te maken. Het is een heel mooi gebied en Ruud kon niet stoppen met foto's maken. Aan het einde van de dag was de batterij van zijn camera dan ook helemaal leeg. Rond half 1 was de tour afgelopen en liepen we langs de winkel om brood en donuts te kopen. Daarna een bakkie koffie met een donut op de camping. Toen wilden Ruud en Ineke nog een wandeling van 1 uur maken, maar Nino en ik waren moe en wilden liever blijven chillen in de zon op de camping. Volgens Ruud en Ineke hebben we heel veel gemist en was het een geweldige wandeling. Ze liepen tussen de rotsen door en konden veel mooie foto's maken. Ook waren ze nog een keer verkeerd gelopen. Volg nooit Ruud, want de 10 mensen die dat wel deden liepen daardoor ook verkeerd. Rond half 5 zijn Ruud, Ineke en ik nog even lekker gaan zwemmen. Daarna gingen we bij een fast food restaurant een hamburger met patat eten. Natuurlijk een lekker ijsje als toetje. Om kwart voor 8 zijn we nog naar Inspiration Point gereden, een plek waar je volgens de chauffeur van vanmorgen heel mooi de zonsondergang kon zien. Het was zeker mooi en na veel foto's reden we terug naar de camping om lekker te gaan slapen. Groetjes Natasja.