1 september - San Francisco

Door Harmen en Bernadien - 02-09-2015 03:35

Wat hebben we het vandaag weer getroffen met het weer. Harmen nog steeds in de korte broek, het is nog vakantie 😉.

Vandaag hebben we heel wat meters op de fiets gemaakt. We zijn langs de kust richting de Golden Gate Bridge gefietst. Het was een flinke beklimming, af en toe afgestapt maar het is ons gelukt. We hebben de hele brug afgefietst en zijn via het plaatsje Sausalito met de Ferry terug gevaren naar de pier.

Op de pier even uitgerust en genoten van een heerlijk ijsje. Toen zijn we doorgefietst, nou ja meer gelopen naar Lombard Street. De wegen in SF zijn zo steil dat fietsen echt niet lukt.. We hebben het laatste stuk naar Lombard Street met de fiets aan de hand gelopen. Zelfs dit was peentjes zweten 😅.

Lombard Street is de meest kronkelige straat van de wereld. Bijzonder om te zien.

Hierna hebben we de fietsen ingeleverd, in totaal 4 uur gefietst. We hebben ongeveer 20 Miles gefietst, omgerekend 32 km!! We komen echt slank terug.. Haha 😉

Daarna even lekker rondgeslenterd op Pier 39. Op tijd gegeten en met de taxi terug naar het hotel. De koffers zijn weer geordend en wij vinden het ook wel weer prima om naar huis gegaan. Aan de ene kant is het voorbij gevlogen en aan de andere kant ook weer lang genoeg... Morgen/overmorgen een lange reisdag.. Morgenochtend worden we om 08.00 uur met de shuttle bus van het hotel naar het vliegveld gebracht.

Onze vlucht gaat om 11.35 uur met Air Canada naar Toronto (5 uur vliegen). We landen daar plaatselijke tijd om 19.25 uur. Hebben een tussenstop van 1 uur en vliegen dan richting Amsterdam (7 uur), we landen dan donderdagmorgen om 10.15 uur op Schiphol!