De laatste dag, 26 augustus

Door Boris Mulders - 27-08-2015 02:22

Vanochtend redelijk relaxed alles in kunnen pakken. AAngezien we het "Early bird' pakket hadden hoeven we de camper pas in de middag af le leveren. Het laatste stukje eigenlijk niet echt meer iets bijzonders gezien. Het was ook maar 97 mijl. In totaal hebben we 2967 mijl gereden deze vakantie. Het aantal liters benzine heb ik niet bijgehouden maar dt was redelijk wat (hij liep ongeveer 1 op 5 km.) De generator hebben we, ondanks het erg warme weer, zo'n 10 uur gebruikt. (dus afkopen voor een vast bedrag per dag is niet nodig). Tijdens een van de laatste dagen van de reis hadden we nog een steentje op de voorruit gekregen waardoor een scheur ontstaan was. Schade 210 dollar (maar dat kan ik claimen bij de verzekering)

Bij terugkomst hebben een paar jongens nog blij kunnen maken met een paar gallons water en wat andere 'restanten' die wij nog hadden en natuurlijk die 4 stoelen die we hebben doorgegeven.

Daarna zijn we met een taxi naar ons hotel Red Roof Inn gebracht en daarbij zitten we vlak bij San Francisco international airport. Vanavond nog even uit eten en dan morgenochtend met de shuttle naar het vliegveld. We vliegen morgen met Air Canada en vertrekken om 11.35 uur. Na een tussenlanding in Toronto zijn we op vrijdagochtend om 10.15 uur weer op Schiphol.

Vanmorgen hebben we eerst ontbeten en daarna heb ik mn reistas ingepakt.. En de camper schoongemaakt.. De camper moest vandaag terug naar het verhuurbedrijf.. :-( Bij het verhuurbedrijf hebben we nog een aantal mensen blij kunnen maken met de stoelen, water en wat andere dingen die wij niet meer konden gebruiken.. We zijn met een taxi naar ons hotel gebracht Het hotel ligt maar zo'n 10 minuten van het vliegveld.. Vanavond gaan we hier bij het restaurant eten... Dan morgen een lange reisdag voor de boeg..  Eigenlijk wil ik nog niet huis, zou dr best nog n paar dagen achter aan willen plakken.. ;-) Groetjes Linda

Leen en Jose 27-08-2015 07:39 {{button-34823}}

Boris jullie kunnen weer terug kijken op een prachtige reiservaring.
Ben benieuwd naar je totale ervaring met de camper in zo'n reisland, het verbruik viel mij wat tegen als ik het zo lees 1 op 5 komt ondanks de goedkope prijs toch wel heftig uit vermoed ik.
Ik ben erg benieuwd of jij, buiten de motor :-) een auto met motels of een camper zou adviseren?
Wij zijn in elk geval heel benieuwd naar jullie verhalen voor vandaag een goede vlucht.

Peggy en Rien 27-08-2015 08:23 {{button-34825}}

Goeie reis terug

Caroline 27-08-2015 08:47 {{button-34827}}

Ja er is een tijd van komen en een tijd van gaan dat gaan is meestal minder 😢
Ik wens jullie een hele fijne vlucht terug ✈️
En jullie zijn weer een mooie ervaring rijker 👍

tonb 27-08-2015 11:40 {{button-34835}}

Vanuit Bavel wensen wij jullie een goede reis en behouden thuiskomst. Vele jeu de boulers hebben genoten van jullie reisverslagen. Groetjes.

Jeanine 27-08-2015 18:32 {{button-34848}}

Goede reis en kom heelhuids thuis, dank je wel dat we met jullie mee mochten reizen, was super, groetjes

Kees en Toos 27-08-2015 21:23 {{button-34857}}

Goede reis terug !!!Het was een prachtige vakantie zo te lezen met geweldige foto's !! Tot snel en groetjes